Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

jag har såna Fröken Duktig-komplex och försöker lära mig att säga nej, men får ändå dåligt samvete när jag gör det.
    alltså, det är ju trots allt en viss skillnad på att diskutera sin 'expertis' i forum här lite löst och att läsa/bedöma en uppsats för MVG... *suckar*
    säg åt mig att skärpa mig!

• Polly S

haha, kan nog behöva ett skärp, både mentalt och rent fysiskt!

Isnogood skrev 2009-11-17 14:05:56 följande:
    Polly S skrev 2009-11-17 13:46:36 följande: "Säger åt Fiona att skärpa sig" Vill du låna ett skärp..? Usch...e inte ett dugg avundsjuk på dig...
  • Polly S

vad våldsam du är!

Isnogood skrev 2009-11-17 18:01:07 följande:
    -Gör mitt bästa för att skjuta allt som måste göras...
  • Polly S

jag är sjuuuuuuuuuuukt trött.
    Valpen snodde just min fruktsallad.
    dags att gå och lägga sig...

• Polly S

just det.
    huset var förresten en besvikelse.
    3 miljoner i utgångspris, i STORT renoveringsbehov och inget garage, inte ens parkeringsplats!
    jaja, det kommer fler och bättre...

• Polly S

nope, jag hemlar med stad, fegis som jag är, så jag har inte sagt det.

men villorna i stan ligger mellan 2-4 miljoner beroende på läge & storlek -och sen trissas priset upp som satan av att alla tydligen ynglat av sig och vill ha hus...

kollar vi 2 mil från stan, mitt emellan Storstan och mitt jobb (1,5 mil till ut på landet) får man SCHYSSTA hus för 1,5-2 miljoner.
    hmm, jag kanske får revidera det där med var jag vill bo...

Sedek skrev 2009-11-17 22:36:28 följande:
    Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande: Ojdå, får man fråga i vilken stad? Du kanske har sagt det innan och i så fall ber jag om ursäkt och skyller på att jag ibland, bara ibland, kan vara lite disträ...
  • Polly S

jättebra läge. coolt hus, gammal direktörsvåning typ. 180 kvadrat.

Velour skrev 2009-11-17 22:39:17 följande:
    Polly S skrev 2009-11-17 22:34:54 följande: Synd! Vad ville de ha tre miljoner för om det var så dålig standard på den? Bra läge?
  • Polly S

mår du bättre idag?

Ord blind skrev 2009-11-18 19:39:30 följande:
    Hej fiona
  • Polly S

dagen blir komplett med kaffe!
    jag fick tilbaka vår Kng of Coffee idag, yey!

Ord blind skrev 2009-11-18 19:59:54 följande:
    Tack det gör jag! :) Inte bra, men ok, jag har kunnat dricka en kopp kaffe! *skryter*
Svar på tråden Tråddödare igen....