• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 00:50:21 följande:
    jag har fastnat på min avatar, den är dessutom ypperlig som rorschacktest! långpromenad med Valp, sen middag & film ("7 pounds" -OK, men ingen höjdare) med Maken.du då?

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Din avatar är fin! Seven pounds var en bra film tyckte jag! Good choice.

Vi har väl mest varit hemma. Badat i badkar, åkt och hälsat på min systers vän som fick barn förra veckan, bakat pepparkakor, sen inget mer...

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Polly S

just det, pepparkakor var det du gjort ja, det läste jag ju tidigare!
    blev det bra? vad gjorde ni för exotiska former?
    tror jag måste köpa deg och baka, det luktar så gott i huset!

Velour skrev 2009-11-22 00:57:24 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 00:50:21 följande: Din avatar är fin! Seven pounds var en bra film tyckte jag! Good choice. Vi har väl mest varit hemma. Badat i badkar, åkt och hälsat på min systers vän som fick barn förra veckan, bakat pepparkakor, sen inget mer... För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 00:59:12 följande:
    just det, pepparkakor var det du gjort ja, det läste jag ju tidigare!blev det bra? vad gjorde ni för exotiska former?tror jag måste köpa deg och baka, det luktar så gott i huset!

Ja, det är väl dags att bunkra upp med en massa pepparkakor. De exotiska formerna bestod av gubbar, gummor, grisar, hjärtan och bockar. Riktigt exotiska!

(tröttna inte på detta)
  • Polly S

imorgon ska vi titta på hus igen.
    jag har kommit av mig lite.
    det är skönt att ha lägenhet och slippa tänka på underhåll av fasad etc...
    får nog bli hus _tidigast_ efter våren, när jag inte jobbar mer än heltid +pluggar (är ju hur jobbigt som helst att flytta!), tills dess får vi nöja oss med att kolla.

• Polly S

haha, här ska göras pingviner! (visst nämnde jag innan att det är en grej för mig? )

Velour skrev 2009-11-22 01:01:22 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 00:59:12 följande: Ja, det är väl dags att bunkra upp med en massa pepparkakor. De exotiska formerna bestod av gubbar, gummor, grisar, hjärtan och bockar. Riktigt exotiska! För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood! (tröttna inte på detta)
    (vi har en sidfot! )
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 01:01:57 följande:
    imorgon ska vi titta på hus igen.jag har kommit av mig lite.det är skönt att ha lägenhet och slippa tänka på underhåll av fasad etc...får nog bli hus _tidigast_ efter våren, när jag inte jobbar mer än heltid +pluggar (är ju hur jobbigt som helst att flytta!), tills dess får vi nöja oss med att kolla.
    Vad roligt! Ett tag var jag besatt av Hemnet. Hade riktig hus-fetisch.

Förstår det jobbiga med att stå för allting själv när man har hus, men samtidigt är det även DET som är det härliga. Man kan göra vad fan som helst man vill med sitt hus
  • Velour

Oj, glömde...

• Polly S

ja, det var ju det där, inga grannar, mer utrymme... men som sagt, det är ju en ganska stor process, bpde själva köpet och flytten...

Velour skrev 2009-11-22 01:04:58 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:01:57 följande: Vad roligt! Ett tag var jag besatt av Hemnet. Hade riktig hus-fetisch. Förstår det jobbiga med att stå för allting själv när man har hus, men samtidigt är det även DET som är det härliga. Man kan göra vad fan som helst man vill med sitt hus
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 01:03:48 följande:
    haha, här ska göras pingviner! (visst nämnde jag innan att det är en grej för mig? )

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!(vi har en sidfot! )
    Jag måste ha missat att du nämnde det. Men vad kul med pepparkakspingviner! Ska du ha glasyr och sånt på dem också?
  • Polly S

Velour, är du infödd eller inflyttad öschötte?

Svar på tråden Tråddödare igen....