• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 01:06:23 följande:
    ja, det var ju det där, inga grannar, mer utrymme... men som sagt, det är ju en ganska stor process, bpde själva köpet och flytten...

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Ja. Hur stort ska ni bo?

• Polly S

nämnde det nog mest i förbifarten ang. att vi sett pingviner på bröllopsresan (ja, de var faktiskt en av anledningarna att åka dit )

nej, glasyr är alldeles för avancerat!
    hade du det menar du?

Velour skrev 2009-11-22 01:06:46 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:03:48 följande: Jag måste ha missat att du nämnde det. Men vad kul med pepparkakspingviner! Ska du ha glasyr och sånt på dem också?
  • Polly S

hmm. nu har vi 70 kvadrat, typ dubbelt så stort vore nog bra.

Velour skrev 2009-11-22 01:08:10 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:06:23 följande: Ja. Hur stort ska ni bo? För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Polly S

darn;

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 01:07:15 följande:
    Velour, är du infödd eller inflyttad öschötte?
    Jag har varit öschötte sen vi kom till Sverige. Alltså sedan 23 år tillbaka Men någon redig (eller "oedig") öschötska kan jag fortfarande inte tala.

Nu är jag riktigt glömsk igen, men var bor ni?
  • Velour

Fasen, glömde igen!

• Polly S

hemlig med det, men är ursprungligen från Lkpg.

Velour skrev 2009-11-22 01:10:07 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:07:15 följande: Jag har varit öschötte sen vi kom till Sverige. Alltså sedan 23 år tillbaka Men någon redig (eller "oedig") öschötska kan jag fortfarande inte tala. Nu är jag riktigt glömsk igen, men var bor ni?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-22 01:09:02 följande:
    nämnde det nog mest i förbifarten ang. att vi sett pingviner på bröllopsresan (ja, de var faktiskt en av anledningarna att åka dit )nej, glasyr är alldeles för avancerat! hade du det menar du?
    Jaså du! Vad trevligt Vart åkte ni på bröllopsresa?

Jag tycker att baka pepparkakor med färdigköpt pepparkaksdeg är tillräckligt avancerat för mig, så nej ingen glasyr för min del

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 00:53:41 följande:
    Jag har väl inte planerat att åka dit heller! Så det så.
    Men kom igen! Du får väl komma ihåg vad du själv skriver...
  • Polly S

Nya Zeeland.

absolut!

Velour skrev 2009-11-22 01:12:59 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:09:02 följande: Jaså du! Vad trevligt Vart åkte ni på bröllopsresa? Jag tycker att baka pepparkakor med färdigköpt pepparkaksdeg är tillräckligt avancerat för mig, så nej ingen glasyr för min del För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
Svar på tråden Tråddödare igen....