• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:45:49 följande:

! För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Inte normala någonstans...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 01:52:39 följande:
    När retade du mig?Men hur vet Sedek och Isnogood ditt namn?
    Inte så explicit, men när jag roade mig med att föreslå ett namnutbyte så var jag kanske inte så lätt att ha att göra med eftersom jag själv inte behövde ditt.
  • Scratchy

Vad hette sånna företag som du jobbar på? Undersökningsföretag? Jag googlade på det och det kom bara massa sånna där sidor som är jobbiga att läsa.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 01:59:15 följande:
    Inte så explicit, men när jag roade mig med att föreslå ett namnutbyte så var jag kanske inte så lätt att ha att göra med eftersom jag själv inte behövde ditt.
    Haha! Busig du är!

Men jag kommer inte ihåg att jag hade gett ledtråd innan du föreslog namnutbyte. Eller hade jag det?

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 02:00:08 följande:
    Vad hette sånna företag som du jobbar på? Undersökningsföretag? Jag googlade på det och det kom bara massa sånna där sidor som är jobbiga att läsa.
    Ja, eller marknadsundersökningsföretag..
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 02:03:03 följande:
    Haha! Busig du är!Men jag kommer inte ihåg att jag hade gett ledtråd innan du föreslog namnutbyte. Eller hade jag det?För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
    Det borde du gjort. Annars fattar jag inte hur jag kom på det. Är inte så synsk som jag var innan.
  • Velour

Snygging, nu måste jag faktiskt få lite sömn, annars funkar inte mina organ när jag och lillen åker för att kulturberika simhallen imorgon...Hoppas du hittar ett dugligt markn.undersökn.företag.

Godnatt!

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 02:12:47 följande:
    Det borde du gjort. Annars fattar jag inte hur jag kom på det. Är inte så synsk som jag var innan.
    Så du är inte så ubermänsklig som du ger sken av?

Skål då!

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood (ja, jag är mycket lojal när jag lovar nåt)
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 02:16:05 följande:
    Så du är inte så ubermänsklig som du ger sken av?Skål då!För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood (ja, jag är mycket lojal när jag lovar nåt)
    Haha... inte längre, men jag rider fortfarande på vågen...
  • Scratchy

Godnatt och... puss... *rodnar, fast bara lite*

Lycka till med blattefieringen av simhallen!

Svar på tråden Tråddödare igen....