• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka

Tänk att den andra inte är död än!!! Enligt rykten skulle den dö idag men icke! Är det omöjligt att ha död på något här? Kanske är det så att ni tävlar om vem som får sista ordet i den gamla....
    Nåväl. Nu är det Skavlan med AA... Tjjoho!!!

• Isnogood

Scratchy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad faan gjorde du m andra tråden..!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!??!

Kan ju inte ens komma ner t rutan för o skriva inlägg....

• Sedek

Jag svarade på Scratchys inlägg på ett likartat sätt..., tror det pajade då...

Men om det nu är så, då var det JAG som dödade tråddödartråden!

*Stolt så jag svävar*

• Grizelda
    Sedek skrev 2009-09-25 21:11:42 följande:
    Jag svarade på Scratchys inlägg på ett likartat sätt..., tror det pajade då... Men om det nu är så, då var det JAG som dödade tråddödartråden!*Stolt så jag svävar*
    Ni får nog dela på förstaplatsen! Du står på listan, men i tråden syns bara Scratchys "Ångsökt". Vad var det ni skulle vinna?
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-09-25 21:29:15 följande:
    Ni får nog dela på förstaplatsen! Du står på listan, men i tråden syns bara Scratchys "Ångsökt". Vad var det ni skulle vinna?
    Nej men kolla i listan under "mina favoriter" så har JAG sista inlägget!!! i alla fall i min lista...

Jag vinner en dejt med Isnogood hoppas jag
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-09-25 21:29:15 följande:
    Precis... det är vad jag ser med...

Väldigt mysko...
  • Polly S

nå, blir det ngn dejt då?

Isnogood skrev 2009-09-25 21:36:44 följande:
    Precis... det är vad jag ser med... Väldigt mysko...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-25 21:31:55 följande:
    Nej men kolla i listan under "mina favoriter" så har JAG sista inlägget!!! i alla fall i min lista... Jag vinner en dejt med Isnogood hoppas jag
    He he he...

Meh...det är ju svårt o utse en vinnare när det är en som STÅR på senaste inlägg... o en som SYNS som sista inlägg...
  • Isnogood

Scratchy (Visa endast)
    Idag 21:02

Och den som frågar vad "ångsökt" är får stryk!

Vad är "ångsökt"..?

"väntar på stryk"

• Polly S

instämmer: vad ÄR det? *hukar sig*

Isnogood skrev 2009-09-25 21:42:34 följande:
    Scratchy (Visa endast) Idag 21:02 #7354 Och den som frågar vad "ångsökt" är får stryk! Vad är "ångsökt"..? "väntar på stryk"
Svar på tråden Tråddödare igen....