• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    confligere skrev 2009-09-25 23:06:55 följande:
    Hur kan du vara så säker?
    Jag har pratat med honom
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-25 23:02:57 följande:
    !!!! NEJ NEJ NEJ !!!! Det är dom INTE... Scratchy är IIIIIIINNNNTTTTEEEEE intresserad av mig det minsta pyttepyttelilla..!!!! Jag vet
    Hm, funderar på om du frågat ut honom på dejt och så har han tackat nej... och så sitter jag här och vill dejta dig som vill dejta en annan som inte vill dejta dig

*drar mig tillbaka till singeltråden*

• Polly S

för att uppdatera dig confligere ; sedek & Isnogood har haft en påående flirt, förr eller senare ska de väl träffas IRL istället för att hänga här!

• confligere

Ah, det är ni som kör den där tråden som blev lite... ähummm, ot (?) efter ett tag? Har minnen av att jag varit där några gånger. Varför är ni inte där längre? För att undvika denne Scratchy eller?

• confligere
    Polly S skrev 2009-09-25 23:11:51 följande:
    för att uppdatera dig confligere ; sedek & Isnogood har haft en påående flirt, förr eller senare ska de väl träffas IRL istället för att hänga här!
    Ah, jag ska hålla tassarna borta.

(Försöka!)
  • Polly S

har ni pratat på riktigt?! och till mig säger han inte ens vad han pluggar! *fnyser*

Isnogood skrev 2009-09-25 23:09:59 följande:
    Jag har pratat med honom
  • confligere

Skulle någon kunna dela med sig av en länk till eran gamla tråd? Verkar vara god underhållning.

• Isnogood
    Ah, jag ska hålla tassarna borta. (Försöka!)

Ja visst e jag oemotståndelig

(eller hur f-n de nu stavas...)

Svar på tråden Tråddödare igen....