• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • confligere
    Sedek skrev 2009-09-25 22:47:27 följande:
    hahahaDet var Fionas idé, att vi skulle slåss om en dejt med Isnogood. Men eftersom han inte är här så vinner jag på walk over
    Båda kära i samma tjej? Jobbigt.
  • Sedek
    confligere skrev 2009-09-25 22:50:02 följande:
    Nej nu går vi nog händelserna i förväg. Scratchy är inte ens på samma sida av landet här..., enda anledningen till att han är med i diskussionen är att han råkade nästan få sista inlägget i den förra tråddödartråden. Och den som fick sista inlägget skulle vinna något.

Jag ville vinna en dejt med Isnogood, inte han. Men eftersom vi kom på nästan delad 1:a plats så fick fröken Fiona för sig att vi skulle slåss...

Så egentligen är det prestige från hans sida och äkta dejting från min sida

Men, han har ju inte fått någon chans att försvara sig i detta överhuvud taget...
  • Isnogood
    confligere skrev 2009-09-25 22:50:02 följande:
    !!!! NEJ NEJ NEJ !!!!

Det är dom INTE... Scratchy är IIIIIIINNNNTTTTEEEEE intresserad av mig det minsta pyttepyttelilla..!!!!

Jag vet
  • Polly S

nej, inte slå Scratchy!

confligere skrev 2009-09-25 22:45:11 följande:
    Vem är denne Scratchy som alla pratar om? Katten i Simpsons? Och varför ska ni slå honom?
  • confligere

Okej, jag hänger inte med. Alla känner varandra utom jag eller? *På väg att backa ut genom dörren igen.*

Och med "tråd" i "tråddödare" menar ni Scratchy eller? (Scratchydödare)

Fattar ingenting...

• confligere
    Isnogood skrev 2009-09-25 23:02:57 följande:
    !!!! NEJ NEJ NEJ !!!!Det är dom INTE... Scratchy är IIIIIIINNNNTTTTEEEEE intresserad av mig det minsta pyttepyttelilla..!!!!Jag vet
    Hur kan du vara så säker?
  • confligere
    Polly S skrev 2009-09-25 23:03:01 följande:
    nej, inte slå Scratchy!
    Varför inte?
  • Isnogood
    confligere skrev 2009-09-25 23:06:19 följande:
    Okej, jag hänger inte med. Alla känner varandra utom jag eller? *På väg att backa ut genom dörren igen.*Och med "tråd" i "tråddödare" menar ni Scratchy eller? (Scratchydödare)Fattar ingenting...
    Du är hjärtligt välkommen att stanna

Dom flesta av oss har bubblat med varandra ett tag i våran gammla tråd, detta är den nya, men den är öppen för alla o alla är välkommna

Vi babblar om AAAAALLLLLLT.. så om du tycker att en del kan behöva censureras så får du hålla för handen för ögonen...

Välkommen till oss
  • Polly S

nej, inte backa!
    vi har hängt i 7000 inlägg i "jag måste vara en tråddödare" men nu är det nya tag & nya bekantskaper -nya trådar att döda!

confligere skrev 2009-09-25 23:06:19 följande:
    Okej, jag hänger inte med. Alla känner varandra utom jag eller? *På väg att backa ut genom dörren igen.* Och med "tråd" i "tråddödare" menar ni Scratchy eller? (Scratchydödare) Fattar ingenting...
  • Sedek
    confligere skrev 2009-09-25 23:07:18 följande:
    Polly S skrev 2009-09-25 23:03:01 följande: Varför inte?
    Nej vi vill INTE slå scratchy
Svar på tråden Tråddödare igen....