• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-22 15:20:19 följande:
    Någon som är sugen på att hänga med till Barcelona över nyår?Det enda jag kräver är att ni betalar min biljett. Helt klart värt det för jag är väldigt underhållande plus att jag pratar språket där nere. Alla är på eller?
    Åh..
    -Räcker 1:50 o får man ta med sig sina husdjur (hästar o get inräknat...)..?
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-22 13:39:25 följande:
    it's a date!adventsfika eller julgransplundring?
    Hm...ja, julgranen är ju inte mycket att plundra...om nu inte någon tycker om att äta glitter o plastkulor i rött, blått, guld o silver då förstås....
    Scratchy skrev 2009-11-22 15:14:50 följande:
    Vet inte det jag... jag vill nog ha ett lyxhus i alla fall.
    Ah..!
    -Men DÅ tycker jag att vi kan träffas hemma hos DIG.

"har inget lyxhus"
    Velour skrev 2009-11-22 14:35:38 följande:
    Om huset duger för dig, så duger det för oss också!
    Tack.

-Det är bara V I S S A som är av den kräsna sorten.....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 15:14:50 följande:
    Vet inte det jag... jag vill nog ha ett lyxhus i alla fall.
    Då får du allt kämpa och tjäna pengar som vanligt hederligt folk. Eller är du så bortskämd?

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood. (och du ska infinna dig där som den duktiga pojke du är)
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 15:20:19 följande:
    Någon som är sugen på att hänga med till Barcelona över nyår?Det enda jag kräver är att ni betalar min biljett. Helt klart värt det för jag är väldigt underhållande plus att jag pratar språket där nere. Alla är på eller?
    Det "enda" du kräver.. Vad ska du göra där när du inte har råd?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 15:25:38 följande:
    Var inte alltför optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg.Källa: Franz KafkaJaa...det kan ju vara något att tänka på.....

För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood
  • Velour
    Tack.-Det är bara V I S S A som är av den kräsna sorten.....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 15:34:47 följande:
    Det "enda" du kräver.. Vad ska du göra där när du inte har råd?
    Festa.

Vadå inte har råd? Jag har visst råd... känner bara inte för att betala. Har jag er med er anser jag att det bor räknas som arbetstid.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 15:33:08 följande:
    Då får du allt kämpa och tjäna pengar som vanligt hederligt folk. Eller är du så bortskämd?För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood. (och du ska infinna dig där som den duktiga pojke du är)
    Oj va mycket man kan läsa in i de ord jag inte skrev. Vem har sagt att jag inte tjänar egna pengar? Ey?

Och sen när är jag en duktig pojke?
Svar på tråden Tråddödare igen....