• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad man kan bli tokig på folk ibland.....

Idag så kom sonen hit då han nu ska vara här i en vecka (vv-boende)...hans pappa kom hit med honom, vi växlade några ord o sedan hej då...
    Jättebra.

Men...nu när jag skulle fixa sonens skolväska o tog planeringskalendern från "pappaväskan" så ser jag att det står att dom är lediga i morgon för lärarna har planeringsdag....

DJÄVLA tur att jag har semester....(vilket sonens pappa INTE visste...)

Så..hur kul hade det varit o fått ringa till jobbet o säga:

"Hej..kommer inte idag...he he...för skolan e stängd"...

BLÄHÄ säger jag bara....( )

Phu...skönt o avreagera sig lite...

"har själv inga problem med att förstå varför jag ville skilja mig"

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 16:05:40 följande:
    Festa. Vadå inte har råd? Jag har visst råd... känner bara inte för att betala. Har jag er med er anser jag att det bor räknas som arbetstid.
    Jaha, men nu underlättade du ju vårt beslut.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 16:12:03 följande:
    Oj va mycket man kan läsa in i de ord jag inte skrev. Vem har sagt att jag inte tjänar egna pengar? Ey? Och sen när är jag en duktig pojke?
    Utgick från dina inlägg från inatt.

Är du inte duktig?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 16:14:28 följande:
    Jag träffade på Sedek irl. Han hade pyamas på sig eftersom han nyss var uppstigen. Men han ville gärna lära oss ett och annat om livet så jag filmade honom när han föreläste. Här är filmen: www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-584dbb4fd...
    Hehehhe
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-22 16:30:32 följande:
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad man kan bli tokig på folk ibland..... Idag så kom sonen hit då han nu ska vara här i en vecka (vv-boende)...hans pappa kom hit med honom, vi växlade några ord o sedan hej då... Jättebra. Men...nu när jag skulle fixa sonens skolväska o tog planeringskalendern från "pappaväskan" så ser jag att det står att dom är lediga i morgon för lärarna har planeringsdag.... DJÄVLA tur att jag har semester....(vilket sonens pappa INTE visste...) Så..hur kul hade det varit o fått ringa till jobbet o säga: "Hej..kommer inte idag...he he...för skolan e stängd"... BLÄHÄ säger jag bara....( ) Phu...skönt o avreagera sig lite... "har själv inga problem med att förstå varför jag ville skilja mig"
    Ah, tur!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 16:54:38 följande:
    Jaha, men nu underlättade du ju vårt beslut.
    Alltså... jag menar att jag har kul på jobbet...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 16:56:10 följande:
    Utgick från dina inlägg från inatt.Är du inte duktig?
    Jaha... där ser man...

... nä men jag tjänar pengar på konstiga sätt. Jag gör verkligen ingenting normalt. Åååh så trött på mig själv ibland.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 17:06:44 följande:
    Alltså... jag menar att jag har kul på jobbet...
    Okeeej....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-22 16:56:10 följande:
    Utgick från dina inlägg från inatt.Är du inte duktig?
    Nej jag är inte duktig.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-22 17:08:42 följande:
    Jaha... där ser man... ... nä men jag tjänar pengar på konstiga sätt. Jag gör verkligen ingenting normalt. Åååh så trött på mig själv ibland.
    Nu börjar du skrämma mig!
Svar på tråden Tråddödare igen....