• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 21:39:32 följande:
    Mr Sandman skrev 2009-11-24 21:27:31 följande:
    Så du hittade en ordbok i alla fall...
    Njae..tror mer på en telefonkatalog....så han har massa adresser till folk....

-Så nu åker han omkring iklädd pyamas o kastar sand på folk....
  • Isnogood

Det finns två sätt att leva, antingen som om ingenting är ett under eller också är allting ett under.

Källa: Albert Einstein

Smart snubbe.....

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-24 21:45:24 följande:
    Njae..tror mer på en telefonkatalog....så han har massa adresser till folk....-Så nu åker han omkring iklädd pyamas o kastar sand på folk....
    Jag menar eftersom han lyckades översätta det till engelska efter att ha upptäckt att det svenska nicket var taget.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-24 21:48:17 följande:
    Det finns två sätt att leva, antingen som om ingenting är ett under eller också är allting ett under.Källa: Albert EinsteinSmart snubbe.....
    Tamt...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 21:51:56 följande:
    Jag menar eftersom han lyckades översätta det till engelska efter att ha upptäckt att det svenska nicket var taget.
    Google.....
  • Polly S

haha, digital blottning!

Midka skrev 2009-11-24 21:16:15 följande:
    Men hallååååå! Blir inte ett dugg nyfiken på vad som skrivs... Kan det vara en digital typ av blottning?? När folk inte går på stan längre så de kan blotta sig för dem får man hitta andra uttryckssätt? Bara en vild gissning...!?! Det skulle innebära att någon just nu fått sig trippel uppskattning... Tål att funderas på
  • Isnogood

Mr Sandman skrev 2009-11-24 21:27:31 följande:

Hej på er Tråddödare, det känns bekant på nått sätt.
    Fegis...vågade du inte komma in igen... eller blev du besviken för att vi listade ut att det var du på en gång..?
  • Velour

Hola tråden!

Har ni fått samtal från en Laila från Svensk Kvalitetsindex ikväll?

• Polly S

nej, och jag som väntat hela kvällen!

Velour skrev 2009-11-24 22:14:43 följande:
    Hola tråden! Har ni fått samtal från en Laila från Svensk Kvalitetsindex ikväll?
  • Isnogood

Ah...onsdag i morgon...

Ska baka fler pepparkakor då...så degen tar slut, sen ska jag göra mer deg...

På torsdag så blir det lussebullebak (lät mysko...) o saffransbullar fyllda med riven mandelmassa "mums"

Svar på tråden Tråddödare igen....