• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...

Och Issas tatuering skulle se skitkul ut om det blev till genom ole dole doff. Tror jag.

Och Miss Niles är ursprungstråddödaren, så hon får väl bli hedersgästen och på så sätt hamnar Midka på andra plats.

• Polly S

ngn ni kände..?

Isnogood skrev 2009-11-24 22:13:31 följande:
    Mr Sandman skrev 2009-11-24 21:27:31 följande: Fegis...vågade du inte komma in igen... eller blev du besviken för att vi listade ut att det var du på en gång..?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-24 22:15:22 följande:
    nej, och jag som väntat hela kvällen!
    Den som väntar på något gott...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 22:17:33 följande:
    Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...Och Issas tatuering skulle se skitkul ut om det blev till genom ole dole doff. Tror jag.Och Miss Niles är ursprungstråddödaren, så hon får väl bli hedersgästen och på så sätt hamnar Midka på andra plats.
    Välkommen tillbaka

Visst blir det en kul syn...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:15:46 följande:
    Ah...onsdag i morgon... Ska baka fler pepparkakor då...så degen tar slut, sen ska jag göra mer deg...På torsdag så blir det lussebullebak (lät mysko...) o saffransbullar fyllda med riven mandelmassa "mums"
    Åh, lussekatter!!! Vad jag älskar dem. Allt med saffran i smakar himmelskt....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 22:19:18 följande:
    Åh, lussekatter!!! Vad jag älskar dem. Allt med saffran i smakar himmelskt....
    Meeeee toooooo
Svar på tråden Tråddödare igen....