• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:18:54 följande:
    Välkommen tillbaka Visst blir det en kul syn...
    Tack!

Ja, jag kan nästan tänka mig hur en sån tatuering kan se ut. Men har man kroppen full av tats så kanske man till slut bara ole dole doffar lite för skojs skull. Då skulle den ole dole doffade tatsen vara den unika av alla de andra
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 22:21:29 följande:
    Tack!Ja, jag kan nästan tänka mig hur en sån tatuering kan se ut. Men har man kroppen full av tats så kanske man till slut bara ole dole doffar lite för skojs skull. Då skulle den ole dole doffade tatsen vara den unika av alla de andra
    Kanske ska göra så när jag samlat på mig några stycken...

Åh..har hittat..."harkel" 8 stycken nu som jag verkligen skulle vilja ha....
    -Men va faan...varför inte.... är endå så pass gammal så jag behöver inte bry mig hur andra er på mig....
  • Polly S

nope, nu ska jag stänga ner här.

studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar?
    oh joy.

sov gott!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:24:24 följande:
    så pass gammal så jag behöver inte bry mig hur andra er på mig....
    Nej tack, inte det med att vara gammal när man är 33 nu igen

Vi är unga säger jag dig, U N G A!
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-24 22:30:21 följande:
    nope, nu ska jag stänga ner här. studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar? oh joy. sov gott!
    Hej och godnatt
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 22:31:20 följande:
    Nej tack, inte det med att vara gammal när man är 33 nu igen Vi är unga säger jag dig, U N G A!
    Fl´åt snygging....

"Harkel"

Jag är såååå pass ung så jag behöver inte bry mig om hur andra ser mig...

Bättre..?
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-24 22:30:21 följande:
    nope, nu ska jag stänga ner här.studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar?oh joy.sov gott!
    God natt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-24 22:17:33 följande:
    Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...
    Det är min granne på avataren... Ledsen att behöva göra dig besviken. Fast vad vet jag, du kanske är 205 cm x 120 kg före detta tyngdlyftare Som är en sport där Iran har många många bra internationella namn
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:32:47 följande:
    Fl´åt snygging.... "Harkel" Jag är såååå pass ung så jag behöver inte bry mig om hur andra ser mig... Bättre..?
    Phu, tack

Känns genast bättre. Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från den där "äldre" händelsen i singeltråden.
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-24 22:18:16 följande:
    ngn ni kände..?
    Jopp...en riktig fegis....
Svar på tråden Tråddödare igen....