• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 13:10:44 följande:
    Åh tack vännen It takes one to know one eller?
    Maybe!
  • Isnogood

Ah..ännu en dag med doften av nygräddad pepparkaka

Har annars fixat i ordnig i stallet inför kvällen, storstädat stora hallen o möblerat om där ( e inte så stor som det låter...) dammsugit, tvättat o hängt några maskiner tvätt, lämnat o hämtat sonen vid skolan, lagat mat o ätit med barnen.

Vad gör ni..?

• Scratchy

Sedek! Är du där? Jag måste bikta mig:

Jag har varit vaken i snart 32 timmar i sträck. Jag börjar bli lite orolig för mina organ.

Hur som helst så började jag dagen med att hoppa över frukosten (så svårt att motivera en frukost när man inte sovit). Sen blev jag lite (mycket) sen till bussen så jag var tvungen att sprinta en kilometer på fastande mage. Det är inte bra för organen va? Eller benmusklerna.

Sen är frågan, är magsäcken ett organ? Den kändes lite sliten när jag åt sushi. Det typ sved till i magen några sekunder efter varje gång jag svalt. Har det också med sömnbrist att göra?

Hoppas du finner i din storhet att förlåta mig för mina synder mot organen.

Hur som helst tänkte jag försöka botgöra detta genom att ta en powernap nu så att jag orkar med kvällen.

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 13:13:31 följande:
    Ahahaha, precis min humor!!!
    Tycker du har BRA humor....
  • Isnogood

Ah....ny sats med pepparkaksdeg på gång...så när vi bakat upp denna så har vi bakat 4-dubbel sats pepparkaksdeg...
    "Tycker om att baka pepparkakor"

• Polly S

du ÄR Isnogood trots allt!
    Scratchy skrev 2009-11-25 07:39:43 följande:
    Polly S skrev 2009-11-25 07:28:58 följande: Hehe... mystiken tätnar...
  • Polly S

mäh! du ska ju inte tala om dina synder för Sedek!
    om han inte vet om det far inte dina organ illa!

Scratchy skrev 2009-11-25 16:32:21 följande:
    Sedek! Är du där? Jag måste bikta mig: Jag har varit vaken i snart 32 timmar i sträck. Jag börjar bli lite orolig för mina organ. Hur som helst så började jag dagen med att hoppa över frukosten (så svårt att motivera en frukost när man inte sovit). Sen blev jag lite (mycket) sen till bussen så jag var tvungen att sprinta en kilometer på fastande mage. Det är inte bra för organen va? Eller benmusklerna. Sen är frågan, är magsäcken ett organ? Den kändes lite sliten när jag åt sushi. Det typ sved till i magen några sekunder efter varje gång jag svalt. Har det också med sömnbrist att göra? Hoppas du finner i din storhet att förlåta mig för mina synder mot organen. Hur som helst tänkte jag försöka botgöra detta genom att ta en powernap nu så att jag orkar med kvällen.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 16:16:52 följande:
    Ah..ännu en dag med doften av nygräddad pepparkaka Har annars fixat i ordnig i stallet inför kvällen, storstädat stora hallen o möblerat om där ( e inte så stor som det låter...) dammsugit, tvättat o hängt några maskiner tvätt, lämnat o hämtat sonen vid skolan, lagat mat o ätit med barnen. Vad gör ni..?
    Jobbar på Norstat!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 17:47:59 följande:
    Ah....ny sats med pepparkaksdeg på gång...så när vi bakat upp denna så har vi bakat 4-dubbel sats pepparkaksdeg..."Tycker om att baka pepparkakor"
    Vad ni äter pepparkakor! Men såklart, det är ju hur gott som helst
Svar på tråden Tråddödare igen....