• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Duckar för Skytten:

*Dagen är bra för att planera framåt. Du ser de övergripande perspektiven och låter detaljerna falla på plats allteftersom. Dessutom har du tur när det som bäst behövs.

• Velour

Klappar Stenbocken:

*Du har många att ta hänsyn till, och det är kämpigt med alla motstridiga krav som ställs på dig. Försök ändå behärska humöret!

• Velour

Badar med Vattumannen:

*Det finns risk för kärlekstrassel idag. Du och din partner pratar förbi varandra, och både försöker sätta upp en osårbar fasad.

• Velour

Och avslutar med Fiskarna:

*Du vill ha uppmärksamhet och bekräftelse. Det får du också, men inte på det sätt du tänkt dig.

• Velour

Så! Jag hoppas J hjärtar A kan ge oss en riktigt grym sammanfattning igen

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-26 14:38:56 följande:
    Det tror jag med...Eller vad säger du Isnogood?
    Absoluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-27 01:31:05 följande:
    Och avslutar med Fiskarna:*Du vill ha uppmärksamhet och bekräftelse. Det får du också, men inte på det sätt du tänkt dig.
    Meh....

"tror inte på horoskop"
  • Isnogood

Ord blind skrev 2009-11-27 01:24:52 följande:

God kväll! Att jobba suger älgballe!
    "Väääääääääääääääääldigt glad för att jag har semester just nu"
  • Isnogood

Hej tråden...

Igår bakade jag lussebullar och saffransbullar med riven marsipan som fyllning.
    Mums på söndag med glöggen.

Min lilla mamma fyller år i dag så:

♥ G R A T T I S M A M M A ! ! ! ! ! ♥

Inte för att du kommer se det här...o jag har redan väckt dig med ett sms kl 06:15 på morgonen....men i alla fall...

Idag är det den stora dagen...inte bara att mamma samlat på sig ännu ett år... utan även eftersom jag ska till tatueraren..... "yay"

Svar på tråden Tråddödare igen....