• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Och godmorgon på dig med!

Förresten, kan inte du förklara utförligt hur våra organ slits vid otillräcklig sömn, så att jag får en konkret bild av hur det kan se ut?

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 10:52:21 följande:
    Och godmorgon på dig med! Förresten, kan inte du förklara utförligt hur våra organ slits vid otillräcklig sömn, så att jag får en konkret bild av hur det kan se ut?
    Neeeej..... Det vill du inte veta!

Fin berättelse btw
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 10:51:09 följande:
    Sju timmars sömn är lagom för mig. (nej gick inte upp vid sju)
    Jaha men okej då, 7 timmar, du får godkänt
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 10:55:48 följande:
    Neeeej..... Det vill du inte veta!Fin berättelse btw
    Det blir lättare att ta sin hälsa på allvar om man vet exakt hur man påverkar den

Fin berättelse? Tragiskt för mig iallafall
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-27 09:54:25 följande:
    "JUBILEUM" (Antal foruminlägg: 7000) -Detta blir mitt 7001:a inlägg
    Grattis till numret igen då
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 10:58:45 följande:
    Det blir lättare att ta sin hälsa på allvar om man vet exakt hur man påverkar den Fin berättelse? Tragiskt för mig iallafall
    Fin, gullig eller så. Skulle kunna blivit en kortfilm på TV.

Får se om jag hinner beskriva lite senare, nu håller jag på med mat i köket samtidigt. Återkommer...
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 11:00:50 följande:
    Fin, gullig eller så. Skulle kunna blivit en kortfilm på TV. Får se om jag hinner beskriva lite senare, nu håller jag på med mat i köket samtidigt. Återkommer...
    Nice, min berättelse - en kortfilm

Så du är också ledig idag?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 11:03:07 följande:
    Nice, min berättelse - en kortfilm Så du är också ledig idag?
    Jag är ledig ja! Grymt skönt. Nu har vi just ätit lunch och snart är det sovdags för minstingen.

Vad har du för planer en ledig dag? Vad händer hos dig?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 11:45:11 följande:
    Jag är ledig ja! Grymt skönt. Nu har vi just ätit lunch och snart är det sovdags för minstingen.Vad har du för planer en ledig dag? Vad händer hos dig?
    Vad härligt

Tja, idag ska jag gå och lämna ansökan för min son som ska börja förskoleklass nästa höst..sedan har jag tänkt städa och sen bara slappa så mycket det bara går.

Ni då?
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-27 01:28:20 följande:
    Godkväll Ord blind! Vad träligt att jobba nu. Vad gör du? Jag tänkte köra hela dagens horoskop för jag har inget att göra och kan inte sova.
    Synd att min dator dog.... Inge batteri... Blä. Jobbar som servitris på annan ort än hemorten. Långt borta från familjen, min lilla bebis och min älskade man. :(

Jag ska hålla mig borta från scorpioner, jämt.
Svar på tråden Tråddödare igen....