• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:05:10 följande:
    Men när man sover så aktiveras ju det parasympatiska nervsystemet, vilket leder till att många organ är mer aktiva än de är när det sympatiska nervsystemet är igång. Hur förklarar du det smart guy? (Jag vet i och för sig förklaringen, men jag försöker mest sätta dit dig... av parasympatiska skäl...)
    Han har ju lite rätt, trots allt.

sv.wikipedia.org/wiki/Parasympatiska_nervsystemet
  • Velour

För inte är det så att organen vilar fullständigt, utan tar det väl bara litet lugnare.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:21:26 följande:
    Vem är han? Sedek eller jag?
    Sedek.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:21:26 följande:
    Vem är han? Sedek eller jag?
    Jag formulerade mig fel den gången jag svarade dig att "då är det inte du som ska svara" (eller vad var jag skrev).

Om det är till det inlägget du syftade din fråga på.
  • Velour

Eller om det är det inlägget du hade i åtanke när du nyss frågade vem jag menar.

• Scratchy

Nej, jag menade att det verkade som att du höll med Sedek, men med tanke på vad jag skrev innan tänkte jag att det var överflödigt att påpeka att han hade lite rätt, eftersom jag också skrev det. Därför blev jag förvirrad.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-27 16:37:54 följande:
    Nej, jag menade att det verkade som att du höll med Sedek, men med tanke på vad jag skrev innan tänkte jag att det var överflödigt att påpeka att han hade lite rätt, eftersom jag också skrev det. Därför blev jag förvirrad.
    Jaså, jag tyckte att du försökte hitta fel i hans påstående eller sätta dit honom, som du skrev.
  • Velour

Hursom, nu ska jag gå och göra lite hushållssysslor.

Bye for now!

Svar på tråden Tråddödare igen....