Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-11-19 23:15:05 följande:
    Hon ska inte skjuta honom förrän han lärt henne att stava till intelligent.
    HEY...jag ÄR inte bra på o stav......a......så...........d.........e.......s......å............b.......l.........ä........p...å......d.....i.....g...................................n.............ä...r.........d.......u..........g......ö......r.......s.....å...................
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:15:52 följande:
    Oj, hoppsan. Bäst jag lägger benen i ryggen och försvinner snabbt ur din åsyn
    Är DU en karl..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-19 23:17:45 följande:
    Mm så är det.Nu ska jag lägga mig. Scratchy och den skjutglada fröken Isnogood kan reglerna så jag lämnar över till de.I morgon sitter jag nog här lite längre för jag är hemma med kidsen och har inget bättre för mig en fredagskväll tyvärr. IRL är överskattat.Natti natt
    Sov INTE lugnt.......
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:22:58 följande:
    Men nu blir ju jag ensam här igen!!
    Hopp...då räknas man inte igen då.....

"går o drar något gammalt över mig"

mitt täcke......
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:27:31 följande:
    Tar även med mig Välling
    DÅ tar jag med mig ISKALL cider...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 23:36:25 följande:
    Ska vi byta?
    "klappar på huvudet"

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääe...du får behålla vällingen...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 09:18:20 följande:
    Nej vänta! J hjärtar A vet vi nu vad hon heter (om hon talade sanning), så hon var väl först i tråden att avslöja sig. Sedek och Isnogood vet vad Scratchy heter. Mitt namn har en ledtråd i min pres i form av en blomma.
    Och tvärt om...han vet vad vi heter, vi vet vad han heter, han vet vad jag heter, jag vet vad Sedek heter, sedek vet vad jag heter....alla vet vad jag heter....juh...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 15:52:47 följande:
    Det är inte dåligt att döda en tråd som handlar om brutna relationer på FL. En otrolig bedrift - Ett stort Grattis
    Jaa........kanske inte så underligt att alla mina relationer slutar som dom gör.....

"Skaffar en till häst"
Svar på tråden Tråddödare igen....