-
Fungerar för mig...jag tänkte bo kvar här nämnligen....Velour skrev 2009-11-23 22:43:36 följande:Vadå "ja absolut"? Det är väl inte JAG som ska godkänna, utan Isnogood.
-
DU behöver umgås mer med....VUXNA.....Sedek skrev 2009-11-23 23:25:23 följande:En lek Man petar på den andre och säger sicken blås. Och så försöker den andre peta tillbaka och om man lyckas säger man....-Sicken blås!!!
-
EN ny strålande vacker dag
Om man bortser från att solen inte syns då...men det är i alla fall inte lika gråa moln som igår....
Oj vad ni babblar....o oj vad jag läste o inte fattade mycket....kanske var det för att en del av det inte hör till det mest intressanta för mig...eller så kan man helt enkelt säga att det berodde på total okunskap....
Välj vilken ni vill....båda passar in....
Så....några timmars arbete på gården avklarade, sonen lämnades av vid skolan kl 07:30 så han skulle hinna leka av sig en stund innan det ringer in.....o jag bara....
-Har rast...
Joo..det kan man nog kalla det.... -
Inte för att jag är Sedek...men jag tycker det låter bra..Velour skrev 2009-11-24 12:13:58 följande:Sedek, har en fråga om vikt. Jag är 1.60, hur mycket bör jag väga? Eller rättare sagt, vad bör idealvikten vara för mig?Själv satsar jag på runt 55-57 kg, som jag vägt större delen av mitt vuxna liv.
Själv väger jag 56 till 172 cm... inte alltid så kul..särskilt inte när jag tatuerade mig o han hittade NOLL underhudsfett på insidan av handlederna...
Många timmar blev det för något som skulle gå under timmen... -
Ah..!
På fredag så åker jag till tatueraren igen
Denna gång är det halsen som offrar sig...
Tecknena (?) har nästan läkt (bild kommer när dom läkt helt..)
Så nu e det dags igen....
Efter nyår någon gång (inte FÖR långt efter) så ska jag till en annan tatuerare som tatuerar i färg...
"funderar på hur många drakar som får plats på kroppen"
-
En drake..... (Velour skrev 2009-11-24 12:31:14 följande:Oj, halsen! Mycket känsligt. Vad ska det bli för motiv där?
)
-
Sedek skrev 2009-11-24 13:49:09 följande:Jag vet. Ett steg i rätt riktning är ju tråddödarträffen hos dig
Tror ärligt talat inte att det blir någon....
Dom flesta säger nej av olika orsaker....
Men men...vi får se.....
-
När har man MYCKET muskler...?Sedek skrev 2009-11-24 14:12:03 följande:.Har du mycket muskler, alltså MYCKET muskler. Inte det du får av normalträning så som simning, F&S gympa osv. Men om du håller på med styrkelyft, bodybuilding, kulstötning och annan typ av aktivitet som involverar tung styrketräning och mat därefter så ändras kanske skalan något.De svenska bodybuilderna som står på scenen är rätt så lätta, vet inte vad lättaste klassen är men många ligger runt 80-90 kg. Det dröjer länge innan man kan skylla på mycket muskler angående vikten
Jag menar...vart går gränsen...? -
Kollar drakar....
Även om det är bestämt vilken som blir på fredag så ska jag ha flera.... vill bara hitta någon jag känner 100 med.... -
Ah...låter ju lite spännande...kanske kan fråga tatueraren om han vill blunda medan han tatuerar med....Velour skrev 2009-11-24 14:35:29 följande:Kör Ole dole doff.
En mil in till K-holm.....Velour skrev 2009-11-24 14:37:11 följande:Förresten! Har du långt till nån mataffär?