Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

qwerty66 skrev 2009-11-24 23:06:23 följande:
    gu va ni pratar.... :)
    "Klappar voven"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:07:28 följande:
    Förresten, vem var den där Mr. Sandman som skrev lite längre bak i tråden? För Sedek är ju kvar som Sedek...så..
    Spindelmannens fiende..?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 23:09:16 följande:
    Ingen aning faktiskt
    "Sparkar på smalbenet o påminner om att du missade tillägget i rutan under den du citerade tidigare"

(barfota)
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:12:14 följande:
    Men Mr. Sandman som alltid är så sömnig och söt. Hur kan han någonsin vara någons fiende? För inte skulle han orka slåss mot någon?
    Visst e han....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:12:44 följande:
    Vilket i så fall ger oss möjligheten att anmäla honom, för det är förbjudet på fl.Jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig ha två konton. Förutom att jag ock Isnogood är samma person, men jag hoppas att ingen säger till moderatorerna. Och om någon gör det så se till att ni formulerar det så att Isnogood-delen av mig kastas ut.

"Läser förbannelser över dig, sticker nålarna djupt in i voodoodockan och blir smått hög av dofterna från alla rökelser"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 23:16:23 följande:
    Spara lite rökelse tills träffen Om du nu minns vad vi ska ha den till?!
    Vad vi ska ha träffen till..?

Jooråh...vi ska träffas då...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:19:28 följande:
    Enligt Sedek är jag nog det.
    Rund o go... ♥
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 23:20:33 följande:
    R Ö K E L S E N så klart
    Meh...vad du...S K R I K E R.....

"Sniffar vidare o trycker in extra nålar i dockjäffeln"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 23:22:21 följande:
    Nu börjar jag märka att jag återigen är den som gör flest inlägg! Fast det är ju tjugo över elva...så inte så konstigt kanske.
    Det är HEEEEELT ok...tror nämnligen inte att det finns någon regel ang hur många inlägg man får skriva i en tråd....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-24 23:23:35 följande:
    Grejen är att voodoo-dockor egentligen inte är kopplade till voodoo utan till svart magi. Och då svart magi separerat från voodoo...Inte för att party-poopa din taktik, men ändå. Rätt ska vara rätt.
    "ignorerar det du nyss sagt o mumlar vidare mina förbannelser över dig med nålarna djupt intryckta i dockan o sniffar vidare på rökelserna"

"hostar"
Svar på tråden Tråddödare igen....