Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-24 22:17:33 följande:
    Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...Och Issas tatuering skulle se skitkul ut om det blev till genom ole dole doff. Tror jag.Och Miss Niles är ursprungstråddödaren, så hon får väl bli hedersgästen och på så sätt hamnar Midka på andra plats.
    Välkommen tillbaka

Visst blir det en kul syn...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 22:19:18 följande:
    Åh, lussekatter!!! Vad jag älskar dem. Allt med saffran i smakar himmelskt....
    Meeeee toooooo
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-24 22:21:29 följande:
    Tack!Ja, jag kan nästan tänka mig hur en sån tatuering kan se ut. Men har man kroppen full av tats så kanske man till slut bara ole dole doffar lite för skojs skull. Då skulle den ole dole doffade tatsen vara den unika av alla de andra
    Kanske ska göra så när jag samlat på mig några stycken...

Åh..har hittat..."harkel" 8 stycken nu som jag verkligen skulle vilja ha....
    -Men va faan...varför inte.... är endå så pass gammal så jag behöver inte bry mig hur andra er på mig....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 22:31:20 följande:
    Nej tack, inte det med att vara gammal när man är 33 nu igen Vi är unga säger jag dig, U N G A!
    Fl´åt snygging....

"Harkel"

Jag är såååå pass ung så jag behöver inte bry mig om hur andra ser mig...

Bättre..?
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-24 22:30:21 följande:
    nope, nu ska jag stänga ner här.studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar?oh joy.sov gott!
    God natt
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-24 22:18:16 följande:
    ngn ni kände..?
    Jopp...en riktig fegis....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-24 22:35:41 följande:
    Phu, tack Känns genast bättre. Har fortfarande inte riktigt hämtat mig från den där "äldre" händelsen i singeltråden.
    "klappar om o puss i pannan"
Svar på tråden Tråddödare igen....