• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 22:43:01 följande:
    Hallå jag då?
    Jo du kan få vara med att fajtas om sista inlägget. The more the merrier
  • Midka
    Sedek skrev 2009-12-22 22:49:32 följande:
    Har en liten känsla av att ingen av oss ger sig utan en fajt Vi hörs på Julafton om inte annat
    Attans!!!!
    Och jag som trodde ni var så timida..... (NOT!!!)
    Vi kommer definitivt ses på Julafton. Du har kastat handsken!
  • Velour

Alltså, nu ska ni inte tro att ni kan komma och bara sno segern från mig bara sådär.

Jag lovade Fiona (eller var det Midka?) att jag skulle slakta tråden. Eftersom jag alltid håller vad jag lovar så ska jag se till att det blir så. Därmed basta!

• Velour
    Jo du kan få vara med att fajtas om sista inlägget. The more the merrier
    Men shit, jag insåg just att jag stavade fel till "the more the merrier" lite längre bak i tråden när jag, Midka och J hjärtar A diskuterade om att bilda en ormgrop eller vara med i fyrkant eller nåt sånt.

• Scratchy

Men förra tråden stängdes ju inte när vi hade beräknat. Någon som räknat rätt denna gången?

• Scratchy
    Velour skrev 2009-12-23 00:42:33 följande:
    Men shit, jag insåg just att jag stavade fel till "the more the merrier" lite längre bak i tråden när jag, Midka och J hjärtar A diskuterade om att bilda en ormgrop eller vara med i fyrkant eller nåt sånt.
    Oj, va roligt... jag kommer skratta hela natten...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-23 00:54:01 följande:
    Oj, va roligt... jag kommer skratta hela natten...
    Men vadå'ra?? Det viktigaste är att JAG tyckte att det var kul. Så det så!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-23 00:53:11 följande:
    Men förra tråden stängdes ju inte när vi hade beräknat. Någon som räknat rätt denna gången?
    Eftersom ingen annat kunnat svara, så får väl jag göra det (trots att jag inte ens var med i förra tråden).

Svaret är nog nej.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-23 00:42:33 följande:
    Ja, men JAG tänker inte vara med i nån ormgrop om det inte leder till giftermål sedan!!!
  • Grizelda
    Scratchy skrev 2009-12-23 00:53:11 följande:
    Förra tråden stängdes för att du Ångsökte den. Vad har det med beräkningar att göra?
Svar på tråden Tråddödare igen....