confligere skrev 2009-12-21 02:48:41 följande:
Jasså här blir man outad av någon man trodde att man kunde lita på.Hämnd serveras bäst kall eller hur är det? Då ska jag vara kall. Men för det första. Ja, en öl blir bra. 18 vid Järntorget? Äh, ring istället!Så, Scratchy heter egentligen "******"... den åttonde. ;-DHan är också tolk, fast han inte låtsas om det (för då kan han ju inte hacka på mig, eftersom jag är bättre). Han går runt fast förvissad om att alla kan tyska. Mest bisarrt är att han går runt och tror att han själv kan tyska. Det som gör honom till en bra tolk är dock att han är immun mot stress. När det är ett möte där folk är helt urflippade och skriker i munnen på varandra är det bara Scratchy som kan sitta där i mitten helt oberörd och översätta mordhot och annat trevligt på ett sakligt och proffessionellt sätt.IRL kallas Scratchy för Itchy... ibland "the Viper" (av okänd anledning)...Det negativa man kan säga om Scratchy är att han är ganska tyken (vilket jag antar att ni märkt), den värsta slackern jag träffat, totalt oorganiserad, oplanerad och ibland undrar man hur han lyckas klä på sig på morgonen. Men det finns bra saker också. Han är sjukt bra på språk (trots att han inte verkar plugga). Sen kan han en massa livsnödvändiga saker som att lösa Rubiks kub med förbundna ögon.
"The Viper" kommer från när jag tränade karate på grund av min sparkteknik. Ja, jag är tyken och du är avundsjuk.
Jag kan behålla lugnet för att jag är psykopat och totalt empatilös.
Jag klär inte på mig själv på morgonen utan får hjälp av din morsa. Jag menar, vi vaknar ju ändå i varandras armar så varför inte liksom...
Ja, klockan 18.00 på Iron Square blir klockers! Kan vi inte köra poängleken igen?
Din ytterst märkliga kinesiska förtjänar ett eget inlägg, jag måste bara packa väskan först.