• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    confligere skrev 2009-12-21 02:48:41 följande:
    我说很好的中&# 25991;。你忧个难 515;!
    Okej, du behöver inte ha med 的 om du inte vill. Det tillför liksom ingenting. "Jag pratar bra _av_ kinesiska"? Nope, du blandar ihop det med spanskan. Dessutom pratar man inte skriftspråk som du skriver. Antingen får du välja att skriva skriftspråk 写中文 eller att tala talspråk 说普通话.

忧 har verkligen ingenting med sammanhanget att göra. Du menade säkert 是.

Klassmärket för hjärta är 颗, inte 个.

Om du försökte säga att jag är elak så är nanxin inte alls ordet du söker utan xinqi. Alltså 心气.

Men bra försök!
  • Scratchy
    confligere skrev 2009-12-21 02:50:15 följande:
    Wen och xin ska det stå där det blev siffror!
    Det är de nationella inställnigarna som spökar. Du kör gamla Windows va?
  • Isnogood

Ah...denna tyckte jag väldigt mycket om.....:

Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat som beskriver sanningen.

Källa: Jean Giraudoux

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden....

"Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"

• Polly S

ska du inte skriva mer?

Isnogood skrev 2009-12-21 19:31:18 följande:
    Ah...denna tyckte jag väldigt mycket om.....: Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat som beskriver sanningen. Källa: Jean Giraudoux --------------------------------------------------
    --------------------------------------------- Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden.... "Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
  • Velour
    Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden...."Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
    Du skämtar?!?
  • Jagbyttenick
    Ah...denna tyckte jag väldigt mycket om.....: Ingen poet har någonsin beskrivit naturen friare än en advokat som beskriver sanningen. Källa: Jean Giraudoux --------------------------------------------------
    --------------------------------------------- Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden.... "Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
    Va? Nej, vad menar du?
  • Midka

Hallåååå!
    Spana in nästa länk högst upp så hittar ni henne igen!

• Velour

Jag tänker ändå utnyttja den här tråden så länge den lever

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-22 18:43:14 följande:
    Jag tänker ändå utnyttja den här tråden så länge den lever
    Tro inte du ska få nöjet att döda den inte
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 18:44:47 följande:
    Tro inte du ska få nöjet att döda den inte
    FAN! Fast vi har två dagar kvar och då jävlar, moahahah....
Svar på tråden Tråddödare igen....