Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-23 09:39:23 följande:
    F´låt då.....men nu ÄR den bara 200....-Attans..du får väl helt enkelt fälla dig dubbel el ligga som en båge på kanten så att Velour o hennes syster kan sova tryggt på natten utan att riskera att ramla ur sängen....-Du kan väl åtminstone LÅTSAS att du är en gentleman för en natt åtminstone...
    Vilken syn jag fick nu!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-23 10:38:28 följande:
    Isnogood: Jag gissar att han vill byta till John Blund
    Hhahhahah! Klockrent!
  • Velour

Nu ska jag iaf göra mig iordning och åka till skuuulan (som lilla Al-Fadji säger).

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-23 10:58:01 följande:
    Ha det så bra och lär dig en massa!
    Äsch, det var bara tråkig seminarium av våra grupparbeten. Riktigt tråkigt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-23 16:21:47 följande:
    Phuhu....nu är stora pepparkaksburken full...så resten av degen får vänta till i morgon...Det blev en del i alla fall i dag...burken är 28 cm i diameter o 30 cm hög.. "nöjd"Sen luktar det underbart härligt i huset nu... "funderar på om jag kommer drömma mardrömmar i natt o tro att jag kommit till häxans hus i HANS o GRETA"...meh...de e ju jag som ÄR häxan......Ah...nu är det bara vänta på att maten ska bli klar...Här ska ätas basmatiris o kyckling curry "megamums"
    Gott och gott!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 16:57:34 följande:
    Jag vet hur jag vill ha det. Jag vill äta kakan och ha den kvar. Och jag är bestämd på den punkten.
    Lycka till!
  • Velour

Jag har en fundering. I TS-rutan finns ett antal knappar, varav en påminner om BMW-märket och lyder "Spara till Delicious". Vad är det?

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 17:04:41 följande:
    Har lyckats förut... haha!Nej, den princessan jag träffar nu tar upp alla mina känslor för tillfället.
    Jaså? Vad roligt! Då kan du stryka lycklig "singelkille" (eller vad det var du hade skrivit) och bara skriva "lycklig"! Träffades ni i helgen eller?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-23 17:09:44 följande:
    Ah, va bra. Nordstat finns inte i Göteborg va? Well well, jag ska se vad jag kan hitta här i stan.
    Det heter inte Nordstat, utan Norstat och är en förkortning på Norsk Statistik. Yep, företaget är norskt. Men det spelar egentligen ingen roll nu eftersom de har lagt ner i Göteborg.

Har du kollat in de företag jag länkade till?
Svar på tråden Tråddödare igen....