Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Grizelda skrev 2009-11-29 15:16:08 följande:
    Fisk, och det där låter precis som jag, fast bara på arbetstid.
    Ja e också fisk...
    -För denna dag stämmer det inte ett dugg...då jag är 100% slö o gör absolut ingenting...inte ens att jag försöker få igång någon annan att göra något...
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-30 16:48:19 följande:
    Hej på dig! Det var inte igår (bokstavligt talat).
    Näe..har umgåtts IRL med barnen....o hästarna

Nu e det åter vardag igen...

-Första dagen på jobbet efter semestern...phu...fast...jag gjorde komback med bravur då jag slog mängd rekordet på antal körda ton på maskinen "stolt"

Så jag kan ju i alla fall säga att trots att det varit en jobbig stressig dag så har den endå gått bra
  • Isnogood

Så...nu har jag bakat upp en sats pepparkaksdeg till...
    -Nu är det bara 1 kvar...sedan så är det dags att göra en dubbelstas till...

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-11-30 20:15:27 följande:
    fråga Sedek -glaset är alltid halvfullt!
    Näe...mitt e tomt.....jag dricker gärna ur....
  • Isnogood

Om förvirring är första steget mot kunskap så måste jag vara ett geni.

Källa: Larry Leissner

Me toooooo

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-30 21:03:58 följande:
    Det som är bra med måndagar är att det är bara 4 dagar kvar till fredag + att det är jättelänge kvar till nästa måndag
    Ah...man tackar för påminnelsen om att det kommer en måndag till....o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till... i evigheters evigheter.....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-30 21:08:59 följande:
    ... Amen!
    Ok....

"Funderar på om du egentligen hade tänkt skriva "armen" men missade R-et o att du i så fall menade att du saknar min "armavatar"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-30 21:10:56 följande:
    Läääänge sedan du var inne här Började nästan fundera på vart du tagit vägen? Ridit iväg med nya hästen i solnedgången bakom paret Steen-Perssons gård.
    Solnedgång....har inte sett någon.... bara regn, mulet eller dimma här... ( )

O..näe..deras gård ligger utanför Flen.... några mil åt "fel" håll....(tur nog)
Svar på tråden Tråddödare igen....