Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-12-02 21:30:35 följande:
    Mysigt att elda i brasan när det är kallt ute. Har du ved så det räcker?Nu brinner det statoilved hos mig..., liiiiiiiite små dyrt men det blir varmt
    Mycket med ved

Har blandved, kostade på mig sågad, klyvd o klar. "Bekvämt"
    -Tyvär så är det ju ingen som eldar på dagarna...så det är härligt utkylt när man kommer hem....som tur är så går det ganska snabbt att få upp temperaturen
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-02 21:36:17 följande:
    Du kan inte ta med hästen till jobbet då?Antar att det föreligger risk för att den blir förpackad dock... Eller i värsta fall, kycklinghästnuggets
    "gömmer hästen för Sedek"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-02 21:36:17 följande:
    Du kan inte ta med hästen till jobbet då?Antar att det föreligger risk för att den blir förpackad dock... Eller i värsta fall, kycklinghästnuggets
    Njae....e så svårt o hitta kläder i rätt storlek....för att inte tala om hur svårt det kommer bli att få in henne genom snurrgrinden.....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-03 19:06:22 följande:
    Jag har dödat tråden!
    Sååååå lätt går det inte......
  • Isnogood

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.

Källa: Bertrand Russell

• Isnogood

Livet är en tragedi för de människor som känner och en komedi för dem som tänker.

Källa: Jean De La Bruyére

• Isnogood

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla

Masssssssssssssssssssssssssssssssor på jobbet o massor hemma....
    -Så sjukt trött....

Men men....
    -I lördags så var jag i alla fall o köpte julklapparna till barnen
    Dotra får en 32" LG, vägghängd platt-tv.....det enda som fanns på hennes önskelista i år var en tv......

Sonen får en hel del blandat...men i alla fall det han önskade sig i julklapp

-Så nu är jag 8000 fattigare...kanske inte så mycket för alla....men för mig....

Men DET är dom värda

• Isnogood
    Polly S skrev 2009-12-09 18:33:57 följande:
    neeeeeej!
    Grinchen..?

"dryper av trött ironi"
Svar på tråden Tråddödare igen....