Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Ord blind skrev 2009-11-27 01:24:52 följande:

God kväll!
    God morgon
  • Isnogood

Hej tråden...

Igår bakade jag lussebullar och saffransbullar med riven marsipan som fyllning.
    Mums på söndag med glöggen.

Min lilla mamma fyller år i dag så:

♥ G R A T T I S M A M M A ! ! ! ! ! ♥

Inte för att du kommer se det här...o jag har redan väckt dig med ett sms kl 06:15 på morgonen....men i alla fall...

Idag är det den stora dagen...inte bara att mamma samlat på sig ännu ett år... utan även eftersom jag ska till tatueraren..... "yay"

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-27 09:22:56 följande:
    Godmorgon!!Återigen: mumsfilibabba!! Och grattis till mor Ska du pryda halsen idag?
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOja

Har just gjort, vad jag tror, sista skissen på draken...så jag hoppas på att den e heeeeeeelt klar nu...men å andra sidan så är det några timmar kvar..så risken e stor att jag ändrar någon millimeter här o där...
  • Isnogood

Ah...hoppas det... å andra sidan så är det i alla fall ingen som har en lika dan...

• Isnogood

"För snabb"

Det är den draken som jag skulle ha haft från början, men då originalet är skuggad så var jag tvungen att förenkla den o göra om den lite så att den går att göra i endast svart (svart-svart inte gråsvart...).

Men...som den ser ut nu så tror jag att jag är heeelt nöjd...ögat o tungan på den ska sen fyllas i med rött..men då killen som ska tatuera endast gör det i grå-svart el svart-svart så är det bara att vänta till nästa år då jag ska göra en i färg hos en annan tatuerare...

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-27 13:35:19 följande:
    Grattis till Isnogoods mamma! Lycka till hos tatueraren idag!!!
    Tack tack
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-27 23:45:14 följande:
    Eh, nej, hon såg ut att vara i min kollegas ålder och hon är 49. Min närmsta kollega är 37 och hon ser bra mycket yngre ut en den här tjejen. Syntes att hon levt ett hårt liv och rökt många cigaretter, tyvärr.
    Ser men gammal ut efter en massa ciggaretter..?

Attans...

-Ok..nu vet ju alla hur gammal jag är förstås....men hur gammal SER jag då ut o vara..?

-ÄRLIGA svar tack.....
  • Isnogood

på min vänstra halssida så finns det nu en svart drake...
    Har ännu en gång fått sitta i MYCKET längre tid än vad andra brukar behöva göra...

-Mitt skinn e MINST lika envist som mig tydligen....
    Jag VILL inte vara som alla andra...men det hade ju varit lite kul om jag åtminstonne hade haft ett "vänligt" skinn....

OJ vad han fick kämpa...han fick trycka ORDENTLIGT för att nålen skulle gå in ordentligt...
    -Liknade mitt skinn med ett spänt trumskinn....hårt o seeeeeeeeeeeeegt....
    Så det blev bara draken i går...ska dit snart igen o fixa texten i nacken o fylla i tecknena lite då färgen inte gått in ordentligt i skinnet på några ställen...

Draken kommer INTE gå att dölja...den går från örat o nästan ner till nyckelbenet.. den är inte så stor men lite "avlång" liksom...äh.. svårt o förklara... ska se om dotra kan hjälpa mig o fotografera den sen i stället...

Svar på tråden Tråddödare igen....