tejp skrev 2009-10-18 14:11:32 följande:
Haaaaallåååååå! Denhär Pinglan får väl underhålla sin tråd själv idag då Idag har jag äntligen tagit tag i min sida här. Har tömt mitt galleri för att slippa vara en plusmedlem längre. Tycker det känns onödigt att slänga massa pengar på fl, när det enda jag går in här och gör är att läsa vår tråd och några andra. Har även uppdaterat min presentation, motvilligt eftersom jag hellre hade stått kvar som 26år Va gör ni andra idag då? Passar på att använda alla smilys nu innan mitt plus går ut Är det nån mer än jag som börjar få julklappsångest? Alltså i den bemärkningen PANIK över att det ska komma in ÄNNU MER leksaker hemma Nu ska jag ge mig ut på förrådsrensning...
Mmm..jag instämmer på samtliga punkter!
Jag lade ner plus för läängesen, och har än så länge inte känt nåt behov av att sponsra den här dårsajten med mer pengar

Jag hänger här, och i diabetestråden..och det är knappt så jag kan kalla det "hänger"..är ju knappt aktiv alls.
Julklappsångest minst sagt, jag kräks på alla prylar! Rensar ur så mycket jag kan, men det är ändå för mycket tycker jag. Mest ångest har jag över Adeles julklappar, eftersom hon inte ens har ett eget rum (eller iaf inte tillräckligt stort rum för att kunna förvara leksaker i). Hon är ju ganska "med" i år, och kommer säkerligen få en hel del grejer..frågan är bara vart vi ska förvara det.
Jag köpte julklapparna i Ullared, men börjar fundera på om det blev för många ändå. Överväger att lägga undan några och spara till kommande födelsedagar. Åtminstone Xanders..
Vill inte att barnen ska få uppfattningen att jul handlar enbart om att få så mycket paket som möjligt, utan jag vill att dom ska uppskatta det dom får istället.