tejp skrev 2009-11-23 19:19:35 följande:
Jag har också köpt klart istortsett allt till barnen, fast INTE i ullared! Ska inte in massa onödiga skräpiga leksaker i år heller, utan den biten kommer väl säkerligen andra i släkten att stå för tyvärr. Men det årliga återkommande frågan är ju: VAD KÖPA TILL MAKEN?
Det är den stora frågan här också, karljävel till att vara helt omöjlig när det gäller presenter!
Att fråga honom själv är ungefär lika produktivt som att fråga en vägg, så det har jag redan gett upp. Några önskemål kom dock, men dock i typ 10-tusenkronors klassen..girige fan
Vet att han gillar såna där kluriga småspel, såna där träbitar som ska pusslas ihop eller som rubiks kub osv..ja ni fattar? Så nåt sånt skit blir det väl.
Vi har ju ett helt hus att lägga pengar på, så julklapparna ligger långt ner på priolistan, iaf till varandra.
Har dock upptäckt att Adeles lilla pakethög, kommer bli just väldigt liten..hon har 2 paket än så länge! Men så svårt att köpa nåt åt henne, allt finns ju liksom redan, och jag har försökt önska henne det som fattas av övriga släkten istället för att riskera få hem en massa crap som inte behövs.
Dock funderar jag på om vi inte skulle ge henne en dockvagn, men jag vill självfallet inte ha nån ful sak, utan den får gärna vara snygg. Vet ni om det finns UJ dockvagnar??

Eller liknande. Såg att Barnens Hus hade nåt rätt snyggt iaf, så den lutar det åt just nu.
jaha..dagens dravel