• Martha

Poppispinglorna 6

Hihi vilket trevligt fredagsnöje :) 

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

Tror du jag kan ha en lika jacka som jag har (du vet den svarta snygga jag köpte förra året) i storlek M istället för XL??  

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    Susstuss skrev 2009-10-05 09:53:05 följande:
    Hej hej.. nu har jag hittat hit.Jag har Me&I party nästa måndag, den 12e. Börjar 18:30. Hör av er om ni vill komma (räknar iskallt med dig Karro) Nu ska jag packa upp alla påsar ifrån Gekås.. har inte hämtat mig än. Har aldrig sett så mycket folk på samma plats i mitt liv och ändå har man vart där några gånger förut. Kassörskan i kassan bredvid svimmade, då är det för mycket folk..
    Men fyy... Hur kunde det vara så jätte mycket fol där just nU???  är det nån ny taktik inför julen?? Fanns det nått kul där då?
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

Har vintersko funderingar... Malvas fot var näästan 15cm och vinterskorna efter Havanna är 16,5 ca..  Tror ni det räcker hela vintern?

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

Ååå jag vill oxå till Ullared.. Är det ingen som vill med? Hyra en stuga och åka ner? Villl inte åka över natten som vi gjorde förra året var rätt drygt..

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    bebis08 skrev 2009-10-05 20:48:47 följande:
    Jag vill!!!
    Va bra ;) Nån mer? Och när vill du åka?
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

Har jag sagt att vi bokat stuga i Ullared nu? den 19-20/11 ska vi dit..  Så det blir väl julklapps handlig där då :) Perfekt..

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2009-10-18 19:37:12 följande:
    Kul! Ska ni bo på Ullaredcampingen där bredvid varuhuset?Ett tips är ju att hyra sängkläder där, för att minska den egna packningen, och få plats med mer prylar hem istället
    Hihi okej.. fast man får väl packa mindre kläder istället... Behöver ju inte ha flera olika att välja mellan.. :)
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

åå guud va drygt det är när man har en sambo som tror att 400-600kr är dyrt för ett par vinterskor..  och att vantar kostar 50kr....  *sucka* 

Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    tejp skrev 2009-10-19 20:07:48 följande:
    Hahaha! Karlar Det tycker jag med!
    smarties skrev 2009-10-19 19:25:15 följande:
    Um, 400 för skor tycker Jag är dyrt.. :)
    FAst nu snackar vi riktiga vinterskor, tjocka alltså..
    Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden Poppispinglorna 6