• Martha

Poppispinglorna 6

Michaela när ska ni åka till Ullared?

• Martha
    Michaela83 skrev 2009-11-25 19:57:43 följande:
    på fre
    Kan du tänka dej att shoppa 3 saker åt mej som blev avglömda när vi var där? ;)
  • Martha
    tejp skrev 2009-11-25 20:27:23 följande:
    har ni köpt fischerprice till era barn? Alltså typ garaget, bondgården osv. Leker dom isf med det?
    Våra fick garaget förr förra julen å det har vi redan gett bort.. bara stod i ett hörn.. men så är ju mina tjejer..
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-11-25 20:55:54 följande:
    förtydligar mej lite.. alltså itne en tvilling, tvilling.. utan en singel liggdel tilll tvillingvagn ;)
    Nja beror på hur gammal vagnen är.. Men de ska vara 04a eller äldre om de inte funkar..
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2009-11-25 21:43:44 följande:
    Skriver era barn önskelistor än??Xander är ju så himla kufig, skitsvårt att hitta just det han vill ha. T.ex: En "livsfarlig sopklo"..? Har ni sett några såna på sistone?? Förutom på Fågelmyra då, den ska ju gå att förvara inomhus helst i en liten låda så den inte syns mer än nödvändigt.
    Mina klipper å klistrar önskelistor... ;)
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-11-25 21:42:56 följande:
    marit: har mickis gammla vagn.. ingen aning om årsmodell... mickis???tejp: du ser.. dleade meningar om garaget.. man kan nog aldrig gardera sej ifall dom gillar de eller inte :)Ibland verkar saker också vara roligare, sålänge man får leka med dom hemma hos någon annan.. men när man får en egen är de inte lika skoj längre..
    Är det du som behöver liggdel? ;)
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-11-26 07:57:36 följande:
    Beror på vad... ;) Orkar inte springa runt med massvis med listor åt andra när jag själv har en låååång... men vad är det du ville ha?
    I sånt fall om du vill så är det två vita lampskärmar på ställning och ett fotoablum för 11,5 *15 foton.. de ligger rätt nära varandra ;)
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-11-26 08:36:22 följande:
    Okej, det kan ja fixa. hur ser lampskärmarna ut? :-S
    Ska se om jag kan fixa en bild av dom, men annars är det som ett lakan som är spänt runt en ställning.. du vet lite lantligt så där..
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-11-28 16:56:15 följande:
    ..då borde en 08 liggdel passa eller?!
    Ja det ska den göra..
  • Martha
    bebis08 skrev 2009-11-29 18:43:56 följande:
    Fasiken, hade du inte en hel drööööööös med lampskärmar med hem *asg*
    Tydligen två för lite.. *sucka*
Svar på tråden Poppispinglorna 6