• tejp

Poppispinglorna 6

Michaela83 skrev 2009-10-19 20:39:11 följande:
    hur går det med filmandet ;) Här har jag lekt papparazzi hela dagen, men endast fångat 2 utbrott .. Hon har mestadels blivit helt tyst och stirrat på kameran när jag börja filmat var väl inte den reaktionen hon väntade sig... Klippen kommer på bloggen nåndag..orkar inte nu!
    Haha jodå Moses finns förevigad på de ena klippet värre än de andra. Det knäppa är att när jag ser på honom så tänker jag bara "håhåhå snacka kan dom ju, men det KAN INTE finnas nån som har värre humör än såhär" Så jag måste redan nu erkänna att Michaela och Mariah, är nån av era eller rent utav båda VÄRRE än Moses, då är det fan JÄVLIGT synd om er!{#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_cool}
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • tejp
    Martha skrev 2009-10-19 20:44:24 följande:
    Barnen..
    Då tycker jag att det är dyrt! Tycker faktiskt egentligen att det är vansinnigt dyrt med vinterkläder och skor till barnen. Även om skorna är tjocka och aldrig så bra. Fötterna växer och helst vill jag köpa flera cm förstora skor för att vara säker på att dom ska räcka Det är ju som det är, skor kostar ju, vi brukar alltid köpa vikig goretex skor för 700kr paret och det är vansinnigt egentligen. I år blev det nå andra märkes skor i goretex, för i denhär åldern är det ju också tydligen viktigt med både märke OCH hur skorna ser ut
  • tejp

alltså Marit, förstå mig rätt Jag menar alltså att jag tycker att det är dyrt i allmänhet med 400kr för ett par barnskor, men det är ju inte speciellt dyrt jämförelsevis, för barnskor kostar ju mkt. Det finns ju inte direkt några billiga alternativ!

• tejp

Hahah onda dockan

Moses gör då ingen hemlighet av hur jävla envis och förbannad han är. Han tror på fullaste allvar att han efter att ha ätit av inte mindre än TVÅ prickigkorvskivor och en skinkskiva, ska få ytterligare en skinka. "Hicka hinkan" säger han som den naturligaste saken i världen, och när NEJet är ett faktum så är cirkusen igång!!! Så här sitter jag nu i gallskrik och skriver, ni kan säkert komma hit och kolla på honom om ni vill, han ser inte ut att ha några planer på att sluta än...

• tejp
    Michaela83 skrev 2009-10-19 21:15:27 följande:
    den här tråden fick väl en chock nu, med så många inlägg på en och samma dag hör till ovanligheterna nuförtiden
    Det är ju min startade tråd nu, klart att jag ser till att alla trivs och skriver mkt den förra var väl din va?
  • tejp

Jag tycker också att bra skor är superviktigt! Vi har som sagt haft viking i många år nu, men även kavat är super tycker jag! Har också haft rätt bra tur och fått skorna iallafall delvis betalda

Men nog fan känns det på när 3 barn ska ha nya, vattentäta supervinterkläder!!

• tejp
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:29:44 följande:
    Jag är övertygad om att A, M och W är som gjorda för varandra! Jag har ett jättefint kort på en helt vansinnig halvnaken Adele, som försöker gömma sig under badrumsskåpet för att slippa ta på sig en ny blöja. Hon gallskrek, och verkligen tröck sig in under skåpet med arslet i vädret. Såg helt sjukt ut..! Fine..hon fick gärna gå utan, om det inte vore för att hon ser det som ett nöje att kuta in på Xanders rum och pinka ner hejvilt.
    Hahaha! Man skulle ju onekligen vilja se Adele in action Har så svårt att föreställa mig henne sådär

Har du samma mobilnr som när Adele föddes?
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:44:13 följande:
    Ni är varmt välkomna hit för en livedemonstration! Nr är detsamma, inte lika säkert dock att telefonen är tillgänglig. Adele har nämligen som dagsmission att gömma den på diverse skumma ställen. Jag har ju precis lika svårt att se Moses eller Wiran, som dom vettvillingar ni beskriver. När jag möter Moses på dagis så är han huuur lugn som helst, hälsar artigt, och tittar med stoora fina ögon och glider runt. Och Wiran ser ut som en liten ängel!
    Gjorde en röstinspelning från när jacob sätter på Moses pyjamasen ikväll Eller förlåt, när jacob FÖRSÖKER sätta på Moses pyjamasen Jacob förstår inte varför vi plötsligt filmar och spelar in alla Moses utbrott. Det hela slutade med att jag fick sätta på han pyjamasen själv
  • tejp

flickor! Det går dagar då man alldeles glömmer bort att fl finns! är det samma för er?

Jag var ut igår! Slutade lite tvärt innan jag ens kommit in på bolle Menmen Va har ni andra för er?
    (och Suss, man tar inte upp preskiberade saker nu ang fyllor)

• tejp

Hoohooo!

Va ska ni göra i helgen? blir det nån halloweenfest eller nått skoj? Eller gungar detdär gamla huset kanske?

Svar på tråden Poppispinglorna 6