• tejp

Poppispinglorna 6

mariah: jag borde också ha något att skylla på, men jag har en pepparkaksdeg i kylen som borde gå att baka imorn.
    Jag har sån julångest för att jag inte har lust att baka, pyssla och fixa. jag orkar inte...

Martha skrev 2009-12-04 19:38:16 följande:
    Åååå igår träffade jag världens sötaste bebis.. gissa om man blev sugen på en själv... Nästan så man måste övertala karln ;)
    Pax att skjutsa buggan när vi går på kupolen
  • tejp
    Martha skrev 2009-12-06 20:55:09 följande:
    Ja tänk å vara gravida ihop igen :) Spendera dagarna på kupolen å hänga på Mcd ;) Hahaha.. Men det hade varit skoj!!! Men nää blir nog ingen bebis för oss... Trist men sant.. Ingen annan som ska ha bebis då som vi kan ha som surrogat bebis? ;)
    Inte jag! Tror inte jag pallar "nu vill ni väl ha en tjej"-tjatet ännu en gång... Har dessutom fullt hus redan, skulle behöva ett större sånt i första hand!
  • tejp

Håhå,... jag har sååå tråkigt! Sitter vid köksbordet och instruerar Jacob i hur han ska laga maten, behändigt
    va gör ni?

• tejp
    lindi skrev 2009-12-07 16:53:44 följande:
    jag har också tråååkigt! har egentligen massor jag skulle kunna göra här hemma, skruva och måla och så, men jag orkar inte. gick av jobbet imorse och har jobbat större delen av helgen så jag är så trött och slö. inga barn hemma som kan roa mig heller och M kommer inte hem från jobbet förens vid halv nio, tråååk! carro du har iaf någon som lagar mat åt dig nu, jag är hungrig!!
    Fast det slutade ju med att jag fick ställa mig och göra laxen själv
  • tejp

Blir det några som ska ut och äta?
    Jacob jobbar eftermiddag på tisdag, är det då det gäller fortfarande?

Jag är fortfarande inte klar med julklapparna, på långa vägar :/ Har köpt klart till barnen, men har inte köpt nått till Jacob. Va ger man maken egentligen? ...

Läget annars härinne då? Marit, blire nån bugga?

• tejp
    Martha skrev 2009-12-14 21:32:42 följande:
    Hihi ja det är ju ett problem när man är med barn.. går ju inte att dölja hur länge som helst..
    men det går gott och väl att dölja till vecka 22-24 nån gång

Härligt att ni har outat er tjejer, började ju bli drygt att tiga skämtåsido.

Här åker man för engångs skull och handlar en KVÄLL och då minsann ska man läsa ikapp typ 5 sidor i den annars stendöda tråden
  • tejp
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:51:52 följande:
    hihi..tänkte på att du skulle ha nå å göra ikväll Nu ska ja sova..ha det gott alla. ((Nån som haft ingegerd jons som bm??))
    De va snällt tänkt

Har aldrig hört talas om människan.

Nu Mickis kommer du att få lov å ta vaccinet
  • tejp
    Susstuss skrev 2009-12-15 09:51:53 följande:
    Ojoj.. här har det skrivits. GRATTIS till dom två gravida! Börjar också undra vem som är den tredje, för det är INTE jag Karro?!
    :-P
  • tejp
    smarties skrev 2009-12-15 20:38:52 följande:
    Åhå, ja hon är underbar. :)
    Ja hon är supersnäll!
  • tejp
    smarties skrev 2009-12-15 20:43:20 följande:
    Jaha, ska vi börja gissa vad flickorna får denna gång då? :) jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?
    Haha på tal om det, vad tror du egentligen att det är för kön på hundvalpar?
  • tejp
    Michaela83 skrev 2009-12-15 21:03:33 följande:
    Mee too..
    vänta ska du få se på helvetet som komma skall när alla ska "hoppas att du får en kille denhär gången"...

man blir tokig. Efter nio månader så ville jag dräpa varenda jävel som yttrade ett ord om en tjej!

eller som när Moses var nyfödd och istället för Grattis vad roligt att ni fick en frisk kille! så var det "ska ni försöka en gång till sen?"
  • tejp
    lindi skrev 2009-12-15 22:21:48 följande:
    men det får man ju iaf med hundvalpar :-P välja kön alltså
    Ja tänk är så sjukt sugen på en chihuahua!
  • tejp
    Susstuss skrev 2009-12-16 12:55:53 följande:
    Jag är lite trött på att man inte får vara nöjd, bara för att man har två av samma sort. Flera i vår omgivning tjatar om att "skaffar ni en tredje så blir det en tjej" och godtar inte att vi säger "vi vill inte ha fler" utan tjatar vidare om "ska ni inte ha en liten tjej?!". Jag är så glad över våra två pojkar, skulle inte vilja ha det på något annat sätt. lindi: Det var säsong 6 och avsnitt 10
    Håller med! Varför kan man inte bara få vara nöjd med det man har!
    Och vad skulle det tjäna till om man inte var det, man kan ju inte byta direkt. Många uttrycker sig så klantigt!
    lindi skrev 2009-12-16 10:11:11 följande:
    ja jag skulle gärna ta tillbaka min de är underbara om man hittar rätt chihuahua!
    Ja just ja, din var ju grymt gullig!! Vi har passat min kusins i helgen och han var ju lite annorlunda jämfört med en Jackrussell i temperament och så
  • tejp
    lindi skrev 2009-12-20 19:46:03 följande:
    var intressant att se hur man helt plötsligt fick många fler besökare på sin sida när det började hintas om fler graviditeter, både anonyma och gäster som jag inte visste läste vår tråd någon annan som märkt av det? föresten ska jag ha en bugga den här gången
    Grattis!!!

Haha det är med dig jag ska hänga då och tjata om att få skjutsa vagnen
  • tejp
    Martha skrev 2009-12-22 23:05:16 följande:
    Min dator muppar ur föresten... fick nån sån skit via msn tidigare i dag som jag sen i min tur har skickat vidare så jag hoppas ni klarat er, om inte öppna inte. Dock har jag nu lyckats få upp en liten ruta där det står Windows- ingen disk å så står det Exception Processing Message å så namnet på filen. Sen kan man välja Avbryt (som inte funkar) Försök ingen och fortsätt.. Vad gör man?? har provat å starta om men rutan kommer tillbaka igen såklart!!
    Du skickar på msn till mig hela tiden Tom när du är offline
  • tejp

Gott nytt år flickor!!!!!

Ang ta reda på könet. Vi har inte tagit reda på det nån av gångerna, men jag är så äckligt nyfiken så skulle jag bli gravid nu så skulle jag ta reda på det så fort det någonsin gick

Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
Svar på tråden Poppispinglorna 6