• tejp

Poppispinglorna 6

Göra naglar själv klipper jag naglarna så kort det går utan att det ska göra ont Bacillskräcken övertar lusten för långa naglar

• tejp

Ska bli spännande å se hur många till som får fler i själva verket

Ang skor: Vi köper inte begagnade skor men jag kan villigt erkänna att barnen ärver efter varann. Självklart inga gamla skitiga utslitna skor, men vinterskorna från när barnen var små syns ju knappt att dom är använda. Även gummistövlar går i arv här, alla tre barnen har haft samma.
    Jag tycker att man ser på skorna om dom är i skick att funka eller inte. Men det är jag det

Mickis, varför undra du föresten om nån skulle ha barn? ville du ha sällskap eller?

• tejp

hallå brudar!!

Hur är det med er?

Nån som har börjat julklappshandlingen? (dum fråga eg, ni har väl varit i ullared hela jävla högen )

• tejp

Jag har också köpt klart istortsett allt till barnen, fast INTE i ullared! Ska inte in massa onödiga skräpiga leksaker i år heller, utan den biten kommer väl säkerligen andra i släkten att stå för tyvärr.

Men det årliga återkommande frågan är ju: VAD KÖPA TILL MAKEN?

• tejp

Nirna: Min karl sitter också å pular med dedär obegripliga små träpusslen :S Själv hotar jag att kasta det direkt jag har dragit ur en pinne och det förvandlas till en töntig liten hög som inte går att få ihop...

gud va ni har planer och paket hela högen! Själv har jag mest panik!!

• tejp
    Michaela83 skrev 2009-11-25 19:58:30 följande:
    vart ska ni fira julen? =)
    Ja säg det :S Har ingen aning än. Ni då?
  • tejp

har ni köpt fischerprice till era barn? Alltså typ garaget, bondgården osv. Leker dom isf med det?

• tejp

Alltså vi har också fischerpricegaraget, som Moses fick förra året i julklapp. Han har även dendär lila bussen. Saken är den att han har aldrig intresserat sig för grejerna. Garaget duger ju att stå uppepå, man når ju en bit då, men i övrigt så är han inte intresserad allt av de små stela gubbarna och bilarna. Tänkte om det öht FANNS barn som gillade FP, har nämligen fått för mig att det bara är föräldrarna som dras till dessa leksaker men det är lite olika då...

• tejp

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
    Va gör niii?
    Har ni sett, idag snöar det äntligen!!! Jag sitter här och har så tråkigt!

• tejp

Jag ska ta en repa på kupolen snart jag och trängas lite bland alla andra. Gud va alla bakar,. bara jag som inte alls har nån lust!

Svar på tråden Poppispinglorna 6