Tatueringar är trashigt!
Nej jag tycker inte tatueringar som sådana är trashigt, däremot är vissa motiv och bärare trashiga.
Jag har noterat tatueringshatars åsikt, att tatueringar är trashigt. Fine. Vad förväntas jag göra med den vetskapen?
Nej jag tycker inte tatueringar som sådana är trashigt, däremot är vissa motiv och bärare trashiga.
Jag har noterat tatueringshatars åsikt, att tatueringar är trashigt. Fine. Vad förväntas jag göra med den vetskapen?
Finns det inget mittemellan? Måste nåt antingen signalera klass och god smak eller trash och smaklöshet?
Det finns massor av tatueringar jag inte personligen skulle kunna tänka mig att ha, men där jag beundrar och kan uppskatta konstformen och skickligheten. Det finns massor av tatueringar jag tycker är fula och/eller tråkiga och andra jag tycker är snygga, precis som smaken är baken vad gäller annan konst, kläder, frisyrer o s v.
Man är aldrig för gammal för att tatuera sig. Tvärtom finns det ju fördelar med att vara lite till åren kommen, sannolikheten för att man kan tänka moget kring det hela är förhoppningsvis större när man är 30 än när man är 17 t ex ;) Och man ska ju ha tatueringen hela livet, så vad spelar det för roll om man varit utan den i 35 år av sitt liv eller 20? ;)
Couldn´t care less om det blir ute eller inne. Det varken styr mitt val när det gäller kläder och piercingar eller när det gäller tatueringar, musik o s v..