Barnaga
som jag sa jag är väll en människa o inget monster..
som jag sa jag är väll en människa o inget monster..
klart jag försvarar mej när ni kommer med påhopp hela tiden. likaså mot emmerzon...
ja jisses, vet inte ens vad jag ska skriva längre, men som emmerzon sa, ni var inte där när det hände och kan därför inte döma hur det gick till osv... osv...
ni får ha era åsikter, jag tänker inte förklara en gång till för att ni ska förstå. Det verkar ju ändå inte hjälpa.
O jag jag kan hålla med om att jag varit grov i munnen i vissa inlägg om detta ämne, men som sagt man verkar inte ens få någon respekt för att man för sin åsikt. som sagt jag är inte för aga och lär aldrig vara, men vill ni tro att det är aga som jag gjort så får ni tro det...
är inte vad lagen säger iaf... tycker ni ska läsa på lite bättre innan ni öser ur er att man slår sitt barn, agar det osv..
som sagt ni får tro vad ni vill om oss, men vi älskar inte våra barn mindre för det och är inte världelösa föräldrar heller. Alla har vi gjort misstag någongång, men tydligen så har vissa aldrig någonsin gjort något fel, då kan man ju börja fundera på om det är något som inte står rätt till.
Utan fel så lär man sej inte.. man lär sej av sina misstag....
och kom inte med något motagg nu, för jag har sagt det ni undrat över och tänker inte gå in mer på det. finns inget mera att förklara..
för hunfraelfte gången, det var INGEN BESTRAFFNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ursäkta mej men det är skrattretande så som ni håller på....
skulle det vara en uppfostringsmetod skulle det ske dagligen men det har hänt cirka 2 -3 gånger....