Hur knäpper du händerna?
Ja.. hur knäpper du dina händer?
Skriv gärna hur de andra i din familj gör
Ja.. hur knäpper du dina händer?
Skriv gärna hur de andra i din familj gör
Den där sidan var intressant. Stämmer bra för mig som hade högertummen överst. Jag är en riktig vänstra-hjärnhalva.styrande människa
Jag har höger tumme över vänster. Min äldsta dotter har också höger tumme över vänster. Däremot min man och min mellarsta dotter har vänster överst.
Intressant sida, den som det länkades till i inlägg 13. Går man efter tumme och armarna i kors-teorin skulle min högra hjärnhalva vara dominant, men jag är en klockren "vänster" om man läser innebörden. Hmm.... Däremot dansar hon moturs och då är det ju vänster hjärnhalva som dominerar.
Som svar på ts: Jag har vänster tumme överst
knäppa med händerna?? menar du fingrarna? jag kan iaf inte knäppa alls med händerna
Jävla läskigt. Satt och stirrade på hjärndanserskan i länken och helt plötsligt bytte hon riktning :o
Höm... Jag har alltså ingen direkt dominerande hjärnhalva :S
Helwacko! Jag kallade hit min sambo och frågade honom åt vilket håll tjejen snurrade och han sa medsols (jag såg motsols). "Men titta, hon står ju på det här benet!" sa han och pekade mot skärmen, och helt plötsligt ändrade tjejen håll och nu kan jag för mitt liv inte få henne att snurra motsols igen!! Skumt
... Nu växlar den riktning hela tiden
Jag kommer stirra på den där danserskan HELA kvällen
Haha, Konkelbär, vi fick samma upplevelse