• Aiwendil

Hur knäpper du händerna?

Ja.. hur knäpper du dina händer?
    Skriv gärna hur de andra i din familj gör

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur knäpper du händerna?
  • Bettiz

Vänster över höger. Finns det någon vetenskapligt bevisad anledning till varför man gör antingen det ena eller andra? *nyfiken varför du undrar*

• riot

Höger över vänster. Nu när jag försöker göra tvärtom så...det går inte! Handen känns inte lika tillsluten, märkligt.

• Cecese

Höger tumme över. Ingen aning hur resten av familjen gör...

• lövet2

Vänster över höger. Jag har inte tänkt på om någon i familjen gör tvärtom ...

I can take you to them!
  • Aiwendil
    Bettiz skrev 2009-10-06 11:53:24 följande:
    Vänster över höger. Finns det någon vetenskapligt bevisad anledning till varför man gör antingen det ena eller andra? *nyfiken varför du undrar*
    Nä, jag vill bara veta för ALLA jag känner har v tumme över men inte jag
    Jag VILL ~ Jag KAN ~ Jag SKA
  • MammaJ

Jag har hört att det ska bero på om man är född på morgonen eller på kvällen...
    Vet inte om det stämmer, men det är vad jag har hört... jag har vänster tumme över höger och är född på morgonen....
    Vad säger ni andra?!

• lövet2
    lövet2 skrev 2009-10-06 11:59:30 följande:
    Vänster över höger. Jag har inte tänkt på om någon i familjen gör tvärtom ...
    Har kollat på de två ungar som var hemma, och de har också vänster över höger.
    I can take you to them!
  • Aiwendil
    MammaJ skrev 2009-10-06 12:01:11 följande:
    Jag har hört att det ska bero på om man är född på morgonen eller på kvällen... Vet inte om det stämmer, men det är vad jag har hört... jag har vänster tumme över höger och är född på morgonen.... Vad säger ni andra?!
    Jag e född på morgonen men har höger över vänster
  • Aiwendil
    lövet2 skrev 2009-10-06 12:03:56 följande:
    Har kollat på de två ungar som var hemma, och de har också vänster över höger.
    Min tvååring kan jag kolla men svårt på 7-veckors sonen
Svar på tråden Hur knäpper du händerna?