-
jag hade bett om ett fot på fläckarna o sen utgått ifrån det, fast helst återköpsolouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort? -
Åh jag är heeeelt i extas, har hittat en affär som ska stänga (den ligger typ 8 mil härifrån men åtta mil va e d när man ska fynda
)
å de har katvig rainsuit snorbilligt, dock inte mycket kvar, är det ngn som är sugen på en turkos 92:a eller eller rosa 80:a så inboxa mig så kan jag köpa om de finns kvar imorgon.
hon hade dessutom esl, lite katvig velour o leggings, mala o liiiite ns kvar -
BILLIGT! 50-60 %Buttelina skrev 2009-10-08 10:16:50 följande:vad kul med fynd hur pass billigt är det?? -
Ser att ni pratar viktuppgång. Jag började på ca 57 kilo, när jag var i 6:e månaden kunde jag fortfarande knäppa mina jeans i strl 28 o ha kjolar i strl 36/38 i sjunde månaden passade INGET, i 8 månaden kunde jag inte ens ha skor, jag slutade väga mig 2 v innan bf då vägde jag 98,8 kilo.
Ingen fara tänkte jag, mamma gick oxå upp mycket med mig o rasade i vikt efter förlossningen. nu sitter jag här kämpar som in i norden o bantar o halvt svälter mig själv, äntligen har jag kommit under 80-sträcket. maken vill ha fler barn men om han inte tänkt o vara gravid själv kan han GLÖMMA det... -
Buttelina skrev 2009-10-08 12:17:14 följande:jaa 4årHar faktiskt ingen aning, pratade med henne lite snabbt bara men du kan ju säga vad som är önskvärt o så
åhh vad nice!! vet du vilka färger det fanns i velourbyxor/jackor?? katvigs.. -
Buttelina skrev 2009-10-08 12:59:36 följande:ahh kan varit därför det tog två dagar. ibland gör det, det när man får avi åhh hoppas att dom passar nu!! jaa hallon och aquaflowerevt inte men jag kan kolla
hmm lila eller grå velourbyxor är önskvärt hon har ingen gammal katvig? jackorna med gamla kragen?
-
Kollar det med. Tröjorna den "vanliga" bomulls då alltså menar du eller? om det finns i ena storleken men inte den andra vill du ha den ändå?FlowerPowerMama skrev 2009-10-08 13:09:17 följande:Lila velourbyxa i storlek 98 eller 104, kan det finnas?Lilaså lila/vitrandiga långärmade tröjor i 104 och 122? -
hi hihi, ja jag kommer nog handla kläder att lägga i växalådan enbart, i denna storleken behövs ju inget mer öhtFlowerPowerMama skrev 2009-10-08 13:42:51 följande:Ja, precis, vanliga bomullströjorna. Ja, finns bara den ena så är det okej, dom ska ändå in i växa lådorna. Vore jättesnällt om du orkade kolla! -
jupp, ska hålla koll efter det medTjollabolla skrev 2009-10-08 13:51:26 följande:Var det nån utförsäljning du skulle till? Jag är på jakt efter katvig oranga velourbyxor i 98
-
Jag har börjat förklara det här med att man inte kan köpa om man inte har några pengar. Så den dagen han kommer o vill köpa ngt som jag inte gillar ska jag bara fråga honom om han har några pengar att handla för o har han inte det så får det bli det mamma gillarSmultronhjärta skrev 2009-10-08 14:17:45 följande:Ja jag avskyr också Spindelmannen och kommer inte introducera det själv för Max- han fick en ryggsäck i present men den åkte ut på T snabbt som attan ..Dock när han är så pass stor att Filip och Kalle har det på förskolan och Max kanske också vill ha,då kommer denna mamman gladeligen betala dessa hemska plaggOch den där kittykatten fixar jag inte heller Lova har fått ett gäng i present som jag avvaktar tiden på för att kunna lägga ut
Näää helt ärligt sp komer han ju att få det han vill ha men med mycket motvilja från min sida