Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Jag skulle nog kunna ha aquaflower på Oliver... tycker att det är ett fiiiint print
Jag skulle nog kunna ha aquaflower på Oliver... tycker att det är ett fiiiint print
Här hemma lessnade jag... Min man är arbetsnarkoman (o tur e väl det för jag e köpnarkoman) och han har typ aldrig vabbat o knappt varit hemma, vi har 330 föräldradagar kvar o vår son är 2,5 ÅR. jag har fått sköta allt krångel med kära försäkringskassan o allt annat pappersarbete. en dag fick jag nog och lekte ombytta roller, han skulle göra allt jag gjorde och jag skulle göra det han gjorde, efter en timme ville han ge upp men jag gav mig inte o nu så fort han säger ngt så säger jag bara att vi jättegärna kan byta om han vill
Juliaochnelly, vilken efterbliven svärmor... så kan man ju inte säga till ett barn
1 och 1 är 3, det är min dröm att kunna jobba extra så en helg i månaden, det gör mycket faktiskt
1 och 1 är 3 skrev 2009-10-16 09:32:29 följande:
Jag gillar helt enkelt deras byxor o sen är jag ju en traderatok o det e ju så kul när man får tillbaka så stor del av det man betalat för dem
Hoodsen e jag oxå ganska förtjust i men tycker att 400kr e lite mycket för dem iom att jeansen kostar det och jeansen går att använda mycket längre tid. Så några hoods bor det här men inte allt för många (kanske bara 12 st)
Mortillsju här e lite bilder www.facebook.com/home.php&id=705850949
på Oliver, på den tröjan har han 104 o på byxorna 98