Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag skulle nog kunna ha aquaflower på Oliver... tycker att det är ett fiiiint print

• Olivers  Mamma
    ChokladMoshin skrev 2009-10-13 22:20:03 följande:
    Fiiint men himla tjejigt
    ja men man får ju ha lite grabbigare byxor till bara
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 22:27:26 följande:
    Näe jag orkar inte Det blir bara kaos
    Nähä, tror du
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-14 20:59:15 följande:
    God kväll Jag har salgfeber så det är inga problem att tvinga sig själv att släppa växalådagrejer även om jag bara kunde "offra" en Småfolk därifrån Stoffe tycker jag är helt galen
    salgfeber?!?!? blir det salg???
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-14 21:05:41 följande:
    Ingen aning men OM det blir så måste jag vara förberedd
    En shopoholics motto (eller en scouts) "alltid redo"
  • Olivers  Mamma

Här hemma lessnade jag... Min man är arbetsnarkoman (o tur e väl det för jag e köpnarkoman) och han har typ aldrig vabbat o knappt varit hemma, vi har 330 föräldradagar kvar o vår son är 2,5 ÅR. jag har fått sköta allt krångel med kära försäkringskassan o allt annat pappersarbete. en dag fick jag nog och lekte ombytta roller, han skulle göra allt jag gjorde och jag skulle göra det han gjorde, efter en timme ville han ge upp men jag gav mig inte o nu så fort han säger ngt så säger jag bara att vi jättegärna kan byta om han vill
    Juliaochnelly, vilken efterbliven svärmor... så kan man ju inte säga till ett barn
    1 och 1 är 3, det är min dröm att kunna jobba extra så en helg i månaden, det gör mycket faktiskt

• Olivers  Mamma
    mortillsju skrev 2009-10-16 09:39:56 följande:
    Visst har du en röd hood och bruna NS byxor??
    Det har jag med me liiiike
  • Olivers  Mamma

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-16 09:32:29 följande:

Vi har ju ett litet hotell här som har en del konferenser och festkvällar. Som julborden tex med 150 pers... då får man lätt ihop 15 timmar på en lördag, å nästan lika många på söndagen då de ska städas och gäras ordning... tufft som attan men samtidigt jätte kul mellan varven Jag är ju igentligen servitris/bartender men det är inte ett yrke som funkar som småbarnsförälder!
    åhhhh, jag har jobbat inom krogbranschen och emellanåt är det lite kul när det är såna extraevents lixom men man blir ju lätt sliten om man ska hålla på så jämt
  • Olivers  Mamma
    mortillsju skrev 2009-10-16 09:46:01 följande:
    Du med?? Jag tycket jag såg bilder i BT igår men inte på din kille dock *kanske glömsk* Gillar du plaggen? Hur har de funkat i tvätt?Jag vill gärna köpa lite tuffare plagg till min fyraåring, han blir så fin i vanliga killplagg som jeans och munkjacka *liknar brorsorna*
    Har inga bilder där... Jag äääääälskar ju NS, har nog uppemot en 20 par byxor/jeans hemma just nu
    På de bruna byxorna blir N:et lite avskavt typ itvätt vad jag hört men det ska tydligen va så.
    På vissa röda tröjor har vita kantband blivit lite rosa men det är inget krångel om man skulle behöva reklamera det (såvida de inte sagt det när man köpte plaggen)
  • Olivers  Mamma

Jag gillar helt enkelt deras byxor o sen är jag ju en traderatok o det e ju så kul när man får tillbaka så stor del av det man betalat för dem
    Hoodsen e jag oxå ganska förtjust i men tycker att 400kr e lite mycket för dem iom att jeansen kostar det och jeansen går att använda mycket längre tid. Så några hoods bor det här men inte allt för många (kanske bara 12 st)
    Mortillsju här e lite bilder www.facebook.com/home.php&id=705850949
    på Oliver, på den tröjan har han 104 o på byxorna 98

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15