Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag har inte så mycket tid för tradera nu så för min del har det blivit lite annaonser på blocket o det som inte blir sålt där får åka ut på T

• Olivers  Mamma
    SmillaMilla skrev 2009-10-11 16:06:54 följande:
    Hmmm krånglar det fortfarande. Kanske jag också borde göra så, men är ju så trött på kvällarna.
    Jag gör så att jag skriver allt i ett worddokument o lägger upp de saket som har samma inställnig samtidigt o sen klistrar in texten i auktionerna, jättesmidigt
  • Olivers  Mamma

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:18:36 följande:

Är det som vi tror så fulade en av de förra ägarna till sig ett lån samtidigt som vi satt på banken inför tillträdet, han kom nämligen en halvtimme sent och är en riktig buse .. Det är ju bedrägeri absolut, men processen blir lång för vår del.. Det är bara en soppa och ett kaos utan dess like..

Det spelar liksom ingen roll vems lån det är... Det är knutet till den här lägenheten och den äger vi, om vi säljer den så måste vi betala in en halv miljon till deras bank vilket vi självklart inte kan, så här sitter vi.. Och skiter den riktiga låntagaren i sina betalningar så tar kronofogden lägenheten av oss.. *panik*
    usch o fy, jag läste om ett sånt fall i rättskunskapen. Hoppas verkligen att ni får löst det. de som tagit lånet har ju som jag förstår det inte haft rätt att göra det. hoppas verkligen de får fängelse dock hjälper ju inte det er i den sits ni äri nu. skulle kfm knacka på dörren får ni ju bestrida er gula o blåa....
  • Olivers  Mamma

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:06:06 följande:

JA!!! Det har gått över förväntan och vi är såååååååå lättade!!!PANTEN ÄR BORTA!!!!!!! Bankerna har utrett frågan och vi har i läget inte kunnat förutse det inträffade... Pga sekretessen kan vi inte få veta exakt vad som skett, men mellan raderna så är det säljarna som försökt blåsa oss på den halva miljonen... Det gick dock INTE!!! Efterverkningarna kommer åt deras håll inte vårt... Kan inte ens uttrycka i ord hur det känns just nu, bara LÄTTNAD!!Tack! Bubblis gillar å berätta storys
    GRATTIS!!!!!
  • Olivers  Mamma
    Tejja skrev 2009-10-12 18:55:55 följande:
    Nu är jag sådär OT igen, men nu skickade hon ett nytt mail, efter att jag frågat vadan den sura tonen i hennes mail handlade om. Detta var vad hon skrev:Jo men detta var precis vad som brukar hända med oseriösa köpare...........vet du hur många oseriösa köpare det finns på Tradera?Hoppas du är seriös och inget annat..........har då inte kommit några pengar och du skrev att du satte in dem i morse?Men jag väntar väl in morgondagen får vi se...........mvh XXX
    men vilken otrevlig människa
  • Olivers  Mamma
    solouniko skrev 2009-10-12 21:05:55 följande:
    östrea
    va e d för rea?
  • Olivers  Mamma

hur är katvigs rånarluvor i storleken?

• Olivers  Mamma

oj oj oj nu är det jobbigt för mig...
    har fått nys om detta
    "NOVA STAR LAGERUTFÖRSÄLJNING!
    14 & 15 okt kl 10-19. Industriv. 39 Sävedalen.
    Parkering grusplanen brevid ( kommer stå en skylt).
    Kort & kontantbetalning."

• Olivers  Mamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 22:00:36 följande:
    Fy bubblan för sura säljare. Mailade en om en auktion jag vann för ett tag sen, har inte fått varan. Fick detta tillbaka:hej när satte du in pengarna? har inte hittat ditt alias på mitt konto, kan vara därför leveransen tar tid.men får väl kolla kontot igen.säljer ganska mkt på tradera & många som betalar, har man då inte skrivit sitt alias så är det svårt för mig & veta vem som betalt. Går inte riktigt att gissa.Jag har både märkt med alias och mailat när jag satt in pengar! Jäkla tölp!
    vissa traderas'ljare borde ta o gå en charmkurs
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 22:06:13 följande:
    He he- alltså denna människa Jag skiter fullständigt i vad hon anser om pistolprint däremot stör jag mig rejält på att hon som i Å R har krigat om hur fult Molo är och att HM minsann är bra grejer nu tycker det är fint Jaha- det är nästan så att jag är sugen på att dra upp bodysuit vs pyjamas igen eller vad som är lämpliga dagiskläder
    Gör det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15