Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon!

Mycket trött Smultron denna dag*gäsp* Har nog inte riktigt återhämtat mig från gårdagens extremt tidiga morgon ännu{#lang_emotions_dreamer}

Buttelina skrev 2009-10-07 08:10:38 följande:
    jooo jag är grymt sugen på en lillasyster eller lillebror då
    Det är väl bara att börja baka då

Puss på dig som fixar nya trådar varje gång det är dags
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-10-07 08:34:21 följande:
    Godmorgon på er. Hoppas ni sovit bättre än vi för här har det blivit förkylt för både mej och Milo och inte nog med det, regnet fullkomligen vräker ner! Tog på Milo en av velouroverallerna och dom var stora så dom får nog ligga ett par månader i låddan:)
    God morgon!

Vilken stl tog du på velouroverallen?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-07 08:43:48 följande:
    Godmorgon i tråden! Idag gick Alicia och Nikita till skolan i katvigkläder. Roligt när de vill ha det med en gång.
    Vad skoj
    Pimm skrev 2009-10-07 08:45:49 följande:
    Jag tog 86 i dem ocj just nu pendlar han mellan 80-86. men dom var fina:)
    Ja superfina Jag lurar på ifall jag hade kunnat trycka ner Max i stl 92 iaf{#lang_emotions_dreamer}
    Flock skrev 2009-10-07 08:47:27 följande:
    God morgon!! FY,VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG! Tänker på dig smultron som har haft en liten tjej som har velat amma inatt oxå... Velourbyxorna i stl 104 var väldigt förstora, så de hamnade i växalådan men det gör ju inget Någon som är duktig på facebook?? Jag har en vän som jag inte vill visa när jag är online. Någon som vet hur jag ska göra få ändra bara på henne. Jag har letat o letat LÄNGE nu men hittar inte hur jag ska läsa det..
    Ja här har det ammats för fullt men inte har vi sovit där i mellan..nä nä DÅ har vi väntat på bajset Så denna mamman känner sig 10 år äldre just idag
  • Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-10-07 08:59:56 följande:
    Ja men det är värt det..Får ju trots allt skylla mig själv som ska åka så sabla långt för att shoppa lite barnkläder{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:06:01 följande:
    God morgon! Såå mycket fint i bildtråden nu när jag kikade in! Är så himla avis på er som varit på salg! Fanns det mycket i 80? Eller var det mest smått och jättestort?
    I stl 80/86 fanns det massor- mycket mer än i stl 92/98
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:12:27 följande:
    Buhuuu! Jag som vill bunkra lite till Olle.. Fasen att det ska vara så långt från Danmark till metropolen (Söderhamn)
    Ja det är sant Metropolen behöver en danskbutik tycker jag
    vanja85 skrev 2009-10-07 09:12:35 följande:
    Hej! Jag brukar inte hänga i er tråd men jag kikade i bildtråden och såg såna fina stövlar som många av er verkar ha köpt. Får man fråga vart man kan hitta såna? Finns de för vuxna också?
    Vi köpte våra på Katvigs lagersalg men Katvigs stövlar brukar gå upp till stl 39 iaf (tror jag) så spana i webshopparna
  • Smultronhjärta
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-07 09:15:33 följande:
    Tara ska har sin cerisa velour klänning + strumpor och de ska fota ute   så nu velar jag lite på vilken kappa hon ska har till  beror ju lite på väder okså ,väljer mellan den rosa/vita stickade Molo kappan, och kanin kappan  ellerom det är dåligt väderr hummel jackan ,eller Katvig kappan  om det är dåligt väder ,de ska ioförsig inte vara ute länge  utan ta kortet och in igen. Känner lite oro okså för att de andra föräldrarn ska tycka att att hon är för uppklädd,lite löjligt av mig  men jag vet ju att inte alla är så tokiga i ytterplagg som mig och de flesta har nån vanliga jacka bara ,men har ju läst div trådar här hur andra tycker om om barn som har fina dyra kläder .och det gnager i bakhuvudet Men samtidigt vill jag ju hon ska vara fin och vill då  använda nåt som jag gillar mycket på kortet.. och kappor älskar jag ju och de ska hon bara har på fotot ,har vanliga ytterkläder med eftersom de inte är dagis kappor
    Jag tycker du ska ta finaste Molokappan{#lang_emotions_heart} Hon är så fin i den!
    Och skit i vad andra tycker- det viktigaste är ju trots allt att Tara gillar vad hon har på sig och att mamman gärna också gör det
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-10-07 09:25:42 följande:
    Smultron - Ja vi behöver sannerligen en danskbutik! Snarast!! Vilka fina suits du köpt till Lova! Är det 2 rosa/vit eller är en cerise/vit också?
    Ja Mammastök borde göra allvar av sina funderingar{#lang_emotions_tongue_out}

Det är två stycken cerise/vita i olika stl- rosa/vit köpte jag på förra salgen
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-07 09:32:23 följande:
    Puffar!! Godmorgon 1o1!! Kan du hjälpa mig???
    Du går in under inställningar/sekretess/hantera
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-07 09:42:55 följande:
    Fast jag vill inte blockera henne utan att hon bara ser mig som offline alltid. Storbror sa att det fanns något sådant men har är inte tillgänglig så jag kan prata med honom.. Måste hitta en lösning på det.. eftersom det är därför jag inte använt facebook på länge..
    Ja jag är ju en rookie på FB så tyvärr kan jag inte hjälpa då...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15