Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-08 08:10:48 följande:
    jag såg jacka och byxor i lila på ts i strl 68
    Men scccchhhyyy- jag ska ju vända på det hela...sälja istället för shoppa{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-08 08:37:26 följande:
    söta lilla isabel älskar verkligen sin katvig klänning hon skulle tvunget ha den på dagis idag bild kommer senare
    Hon har bra smak Den är sååå fin!
  • Smultronhjärta
    Jes sica skrev 2009-10-08 08:43:39 följande:
    Hej tjejer! Pissdag!!!! Fotografering idag på dagis och Kevin har utslag i hela ansiktet så det var ju bara å vara hemma.
    Hej!

Synd på fotograferingen

Det där med pissdag kan jag hålla med om- jag grät av avundsjuka när maken skulle till jobbet kl 6 imorse{#lang_emotions_dreamer} Han fattade ingenting
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-08 08:49:06 följande:
    Hej förresten! Har nu semester - ska liga på soffan o äta chokladpraliner, fast det blir nog mest datorn idag! Har också tagit tag i babykläderna, packat upp de minsta storlekarna och ställt i hyllor, babyrummet är snart klart också. Bebis ska ju sova med oss i vårtt rum, men gott att ha eget rum för prylar, kläder osv.
    Gott med semester..Jag önskar man kunde ta semester från hem och familj utan att få dåligt samvete-min sömnbrist börjar ta ut sin rätt nu tror jag

Och jag gissar att du fyller många hyllor med enbart de små storlekarna{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-10-08 08:49:31 följande:
    Haha...är det så illa?
    Jaaa Amningen sätter sig på psyket,sömnbristen likaså,att försöka pleasa två samtidigt,"borde träna"tänket,städa,tvätta.. Oerhört frustrerande att känna att man inte o r k a r knappt något{#lang_emotions_frown}
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-08 08:56:52 följande:
    hej hej igår fick jag fina ot meandi kläder med moln, verkligen underbara. Finns bild i bt nu Hur är det med alla er???
    Superfina! Jag tror nog att Max behöver ha en molntröja{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-08 08:59:33 följande:
    Japp det gör jag! Han har alldeles för många byxor i 62 och 68 t ex, det är enorma högar... haha! Har bara tvättat det som ska med till BB, vil inte tvätta sånt som kanske får säljas innna det används... hur funkar det för dig som har så mkt? Jag försöker hjälpa jobbet med semester - behöver vila nu före förlossningen, orkar inte heltid längre, så jag tar semester 1-2 dgr per vecka månaden ut. jag kan inte gå ner i tid, ingen kan ta mitt jobb i dagsläget - jag är lärare. Planerad frånvaro är bättre, då kan man ge dem eget arbete. Förstår att du behöver vila - sömnbrist har du väl i ett par månader till?
    Jag har faktiskt inte såå mkt- jag har spridit ut mitt begär över storlekar{#lang_emotions_cool} Men det är klart, 6-7 nya suits åker nog ut snart..Byxor,bodys etc också eftersom det är bara suits och klänningar som används
    Jag hade faktiskt massa energi ända fram till 2 veckor innan förl. renoverade ett halvt hus ju Sen gick jag på lagrad energi fram tills nu..
    Älskar mina barn över allt annat men jag avskyr att vara hemma
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:08:01 följande:
    Kan inte din man vara hemma lite sen när du inte ammar så mycket???
    Jo jag har satt upp ett mål att jag ska försöka stå ut med amningen till jul, om mitt psyke inte dippar alltför ofta. Jag vet att jag mår genast mycket bättre så snart jag slutar med det
    Stoffe är gärna hemma, men jag går ju ut som arbetslös och det känns just nu svårt
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:19:19 följande:
    Jasså du har inget jobb, det har jag missat . Men med din attityd och härliga personlighet så blir det inga problem
    Nej jag ska ju opponera på min c-uppsats vid årsskiftet-sen är jag klar i skolan
    Skulle gjort det i slutet av augusti men jag hann inte det eftersom Lova kände sig redo för världen lite tidigare
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-10-08 09:23:00 följande:
    Inte hemmafru, hemmamamma Hemmafru indikerar att det är kul at städa ha ha ha

Hemmamamma hade jag nog också fixat om jag hade kock och städerska
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15