Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kikar in och säger God natt

Och lycka till imorgon Liljan- vinka till Pedro{#lang_emotions_flower}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-10-13 11:09:29 följande:
    Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?
    Klocka! Det ska min man få när han fyller år
    Annars så parfym,bälte,mössa och handskar,skjorta,bok(Jens Lapidus)
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-10-13 11:19:35 följande:
    Ahh, det skulle han i o f sig behöva en, men det blir nog lite snabbt på att bestämma (är inte så snabb på sånt), men bälte det behöver han och en plånbok. Jens Lapidus har han läst redan, funderar på om det har kommit ut något annat nytt. Tack!
    Ja plånbok är också en bra grej Min man gillade både Snabba cash och Aldrig fucka upp skarpt men inte hans senaste dock..
    Helle skrev 2009-10-13 11:20:14 följande:
    Glömde ju - vad söt lilla Lova är Hoppas snuvan går över snart.
    Tack- hon är helt täppt stackarn och pappan är nojjig så idag kommer han garanterat släppa med näspinnar hem från jobbet igen{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:20:10 följande:
    är de nya? gamla molovantar är små och trånga. *envisas*
    Jag håller med dig-samtliga Molovantar av äldre årgång har varit här och fått flytta direkt Bökiga och trånga vilket gjorde att Max ratade
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:28:59 följande:
    Jag håller med dig-samtliga Molovantar av äldre årgång har varit här och fått flytta direkt Bökiga och trånga vilket gjorde att Max ratade
    Ha ha..missade visst det lilla ordet "som" har varit här och vänt Så himla många har vi inte haft
    solouniko skrev 2009-10-13 11:29:02 följande:
    Söta Lova i dalmatinerna! Varför har jag aldrig köpt nått med det printet? Rosa kanten är ju alldeles underbar Hoppas hon blir frisk snart, jobbigt när de är förkylda de små näsorna
    Tack
    Underbar vovvebild Och vilken tokmatchning på söta Milla med lurv,mössa,vagn och filt
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:29:20 följande:
    sååå söt liten lova såå go nysbild
    Tack gumman
  • Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-10-13 12:33:19 följande:
    hej hej... Linda vad söt lova e......jobbigt med förkyldningar. Solouniko: vad bra den geggamojan mössan passade till overallen...var hittade du din?
    Pepper79 skrev 2009-10-13 12:23:00 följande:
    Smultron: Söta lilla Lova . Stackarn som är fökyld...
    Tack

Fick denna på mailen nyss-bästa ursäkten på länge

• Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 13:28:56 följande:
    Go dagens! Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko* Fick brev från banken idag åxå... Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    Hej

104:an måste ju va felmärkt{#lang_emotions_undecided}

Och en pocketbok känns ju nästan som ett skämt Kanske tänkte de att ni behöver ta det lite lugnt efter kaoset som har varit
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-13 16:30:46 följande:
    Hej i tråden! Borde fota till T och inte hänga här. Men vilket är roligast, liksom?
    Jag ska också fota mera-sitter just nu och fyller på prolistern
    Allt ryker nu, Hummeloverall,Molo JR tröjor och hälften av NS
    Har lovat Stoffe en normal växalåda bortsett från Småfolk
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-13 16:33:11 följande:
    Hej hopp! Har en fråga om PROlistern. Jag skulle ladda upp 10 auktioner igår, 5 blev uppladdade och dom andra avbröts. Brukar det vara så? Jag har ju använt den manuella uppladdningen innan, den känns nästan lättare. Men det är skönt att slippa sitta och göra det på kvällarna! Ska jag ta bort dom 5 som blev uppladdade och försöka lägga upp dom andra ikväll?
    Tycker jag att du ska göra..
    Fick du besked om att de hade avbrutits eller avbröt du själv uppladdningen?
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-13 16:36:31 följande:
    Å vilken hummel är det? Och vilka NS? Låter väl bra med normal växalåda.
    Grön 98, grå army,sand,xl,raw red är de jag kommer ihåg just nu

Ja just nu får alla för stora kläder plats i en L Å D A- förvisso en stor men ändå Dock är hela mitt Traderarum översvämmat
    Pepper79 skrev 2009-10-13 16:36:57 följande:
    Då blir det ett stort lass som åker ut nu då
    Usch ja, jag laddar även pro med småkläder också- allt som vi inte kommer hinna använda. Blir ju några suits{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15