Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-10-30 14:57:18 följande:
    Joooo, det ska vi. Om det inte kommer jobb mellan vill säga. Jag har ju börjat jobba då och jobbar ofta helg också.. Fast tur att det finns snälla och gulliga människor som ställer upp och shoppar åt en då man bor långt borta och inte kan fara
    Äh, du får sjukskriva dig Jag är ju mammaledig då fortfarande som tur är! Jag SKAAA fara, hur långt kan det vara, 150 mil? Eller längre kanske? {#lang_emotions_dreamer}

Ja det är verkligen en himla tur! Vad ska du beställa?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-10-30 15:05:36 följande:
    Jag ska beställa mycket Jag vet inte exakt vad. Jag tror att hon får handla rätt så fritt faktiskt. Vad ska du beställa? Jag tror nog att det är närmare 200 mil till Köpenhamn. Men säker är jag inte.. Jag får nog se till att vara ledig någon av dagarna iaf Nu ska vi åka och hälsa på mina föräldrar. cu!
    Samma här Vem ska du beställa med? Vilken tur att det finns så många goa och fina människor här alltså 200 mil, ja men det ska vi väl klara av att bila?
  • solouniko
    stökmamma skrev 2009-10-30 16:28:15 följande:
    du har fått annan hopphjälp??
    Ja therese inboxade så du slipper Men tack ändå Hoppas du kommer iväg! Jag håller tummarna! Men till våren åker du med oss *solo har planerat*
  • solouniko

Gokväll! Här är vi nyss hemkomna från 40års fest. Milla trives super bland allt liv och åkte från famn till famn och tillslut däckade hon mitt under ja må han leva-sången. Jag är också supertrött och ska snart sova, sambon blev kvar så han ramlar väl in nångång inatt. Fy vad äckligt det är när man själv är nykter och det ligger en fyllis brevid och stinker alkohol och rök. Haha. Tur att det händer sällan

• solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:28:00 följande:
    Ver kar som om man kan göra riktig bra fynd på vissa saker, varför har jag så långt dit för......räcker det inte med 63 mil till salg, måste jag ha långt till Ullared osså? Och jga som aldrig varit där
    63 mil är ju nära, jag har 170 till salgen

Åååhh vad jag är shoppingsugen! Hur kommer det sig att det alltid blir så när barnet sover och sambon jobbar natt? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15