Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

halloj alla goa pölsekäringar!
    Hemma efter ett par mysiga dagar hos min pappa o hans sambo på Österlen.. Härligt, men blåsigt!!!
    Nåt nytt som man bara måååste veta om??

• jojoa75
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 19:50:30 följande:
    det blir av en molo SALG =) i nov ngn gång=)
    wieeeee!!!
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 08:12:17 följande:
    Visst är det kul när en sån här handlar av en på T???www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...VARFÖR blir hon inte avstängd?! Har gått över en vecka och 2 mail och ja har inte fått mina pengar...
    såå trist
    Ok om man kan få en eller två negativa, missförstånd blir det lätt samt att vissa är ju såå snabba på att lämna neg..
    Men när man kommer under 90 %, då drar iaf jag öronen åt mig..
  • jojoa75

gomorron girls

Kände ett behov av att titta in här..

Känner mig alltid hemma här, och känner mig lite down. Tydligen upplevs jag kall o okänslig.
    och det kändes ju sådär..
    vet att allt kan tolkas fel i skriven text, men shit, vad jag inte känner igen mig..

• jojoa75

duntoffla: förstår vad du menar.. Tyvärr är det ju så att även jag kan ha dåliga dagar o formulerar mig dumt..
    nåja.. vad är väl en bal på slottet..

• jojoa75

ronya o 1o1 tack
    Wilma var här igår o hämtade kattungen, den som hette Pontus hos oss och Molly hos henne... hur gick nu det ihop
    julia:trist, har oxå blivit anmäld massor den sista månaden eller två.. tog bort mina bilder oxå och all min info...

• jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 11:29:29 följande:
    Vi mår toppen, rensar som en galning i allt vi äger och har  På måndag ska jag gå och prata snällt med loppisgubben och se om han kan tänkas sponsra min nya soffa... Jag nallade visst lite på de kontot för att åka på någon galen tripp till danmark, enligt min man är vi alla lite crazy
    Känns det härligt att säga din man? Ni var sååå fina på bröllopsbilderna

nu har jag nog skingrat tankarna tillräckligt för att kunna somna, natti!
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:45:27 följande:
    noop jag tillhör gruppen vägra FB *haha* Jo det blev lite märkligt ett tag då jag fick anklagelser om att sälja märken och dyl Heeej gumman allt bra?SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
    hmm ja jag säljer ju, men tycker inte att jag gör reklam dock.. men blivit anmäld en massa för att göra reklam bla, samt att jag tipsat om mailingbags hos emmis för att det var min vän..
    Känner henne inte mer än nån annan här.. träffat på henne här o på tradera bara, men fick tydligen inte tipsa om henne..
    jaja nu ska jag försöka sova..
  • jojoa75

Gomorron!
    usch läste att Lova blivit dålig.. stackars henne o quiet thoughts...

• jojoa75
    Everlonn skrev 2009-11-02 13:30:34 följande:
    He he, tråden hjälpte till
    Underbart fina kort! Vilken fin familj du har.. {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15