Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra om det verkligen är sant eller om det bara är en nisse som har för lite att göra o vill provocera..
    Buttelina skrev 2009-10-08 15:58:29 följande:
    jag har pratat med rååsa bubblan, en hel del grejer som har hänt henne, men hon ville hälsa till er alla!! Antar att hon kommer tillbaka när allt löst sig.
    men fy.. hoppas det inte är tråkiga saker!
    har de flyttat nu?
    hälsa henne så gott tillbaka
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    högbergarna skrev 2009-10-09 12:23:59 följande:
    Hej hej! Läser eran tråd varje dag... skriver dock sällan! Tycker ni har sådan mysig o trevlig stämmning här inne! :) Plus att man får tips om kläder! Innan visste jag inget om danska kläder för barn.. Tyckte inte ens de va snygga! Kan ni tänka er??!Hehe.. Men nu e jag totalt såld! Har nu span efter en ESL-tröja i randigt turkos, blått å grönt i stl 98... men de verkar vara slut överallt!? Har gått igenom hela listan av shoppinglänkarna i tråden! Å så e jag grymt kär i småfolk men de tröjor jag gillar är även de slut i stl 98! Typiskt! Är sent ute som vanligt! Har sett shoppingen från de som va på småfolksalg. Vilken dröm!!! Fintfint!!!
    välkommen hit!
    Har denna säsongen legat lågt med shopping, nu inser jag att flera plagg tagit slut som jag vill ha.. måste ha..
    Tufft!
  • jojoa75

Grattis till Isabelle...

Kollade nyss in bt, shit, skapade nya habegär ju

• jojoa75

Halloj!
    Varit på annacill idag o shoppat lite.. träffat lillronya o tre av hennes härliga barn
    tack för idag, lillronya och för fiiina kläder

• jojoa75
    Quiet thoughts skrev 2009-10-10 17:54:38 följande:
    Tittar in. Hoppas alla mår bra? Jag är ju här så sällan så jag försvinner väl helt ur era minnen snart Beställde en jacka åt sonen ikväll som man kan se i min blogg. Fanns inte nån direkt info om den men den ser skön ut iallafall.bambinidolce.blogg.se/
    klart vi inte glömmer dig
    Tänker mycket på er...
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-10 18:35:02 följande:
    JIsses vad ni shoppar, tjejer! LÅter trevligt med babyproffsensalg också. Verkar som en billig bugaboo. Vet inte vad de kostar annars, förstås.Jag har fyndat, jag med. Eller tjejerna har.Lät de välja vinterjackor fritt på väla som är ganska stort.Michaela hittade en på bikbok. Kostade egentligen 700 men idag 200!Alicia hittade först ingen. Fanns iiiiiiiingen snygg alls Tills sist fick hon tag i en på stadium. Skulle ha den och ingen annan. Vågade knappt titta på prislappen. Gissa min glädje när det var en röd halvapriset lapp! 200 för den jackan med!
    wow, vilka fynd ni gjorde!
  • jojoa75
    jeja80 skrev 2009-10-10 20:07:26 följande:
    Hej!!Är det någon som vet vart jag kan få tag i TRAKTORS regnkläder?Jag vet att det säljs på krumelur och bus och rackartyg men dom har inte riktigt det jag söker.Skulle vara tacksam om det är någon som sett det.Tack på förhand
    har de inte dom på poppilopp? eller är det pixiekids? Kommer inte ihåg..
    lillronya skrev 2009-10-10 19:54:24 följande:
    Ja verkligen!Och bara för att jackorna blev billiga fick de köpa ett set kläder var. Jättelyckliga tjejer hade jag med mej hem!
    det förstår jag
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-13 10:07:50 följande:
    jo det går jättebra!! har aldrig varit med om en sån kelig katt!!! det är en hane och han heter pumba
    awe vad gulligt namn på en liten kise!

Hej hej alla! Kikar bara in o säger hej
    Nyss gjort av med lite pengar på busloppan, tycker ju katvigs bomull är dyr till ordinarie, så jag passade på nu när det var 30 % o så slank det ner en röd ns vinterjacka till Lucas.. hoppas bara att han gillar den! (han har ju redan en svart o en blå molojacka..så han behöver väl eg inte den, meeeen vem bryr sig?! )
  • jojoa75

Våra barn är så himla envisa.. När Lucas fick kattunge, så trodde vi att det var en hane, så han döptes under stor ceremoni till Blixten (efter blixten mcqueen)
    Visade sig att Blixten var en hona, men neeeej då hon skulle heta Blixten
    Nu i början av sommaren fick Blixten en kattunge (kom bara en, superkonstigt, där satt jag o väntade...), den trodde vi oxå var en hane så han döptes till Pontus.
    Det var oxå en hona så hon heter Pontus
    Wilma Ängelholm ska ha Pontus o hennes lilla Troll har döpt henne till Molly o de ska hämta henne om två veckor när de kommit hem från Thailand.

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-13 10:20:23 följande:
    vad fina inköp jag måste nog köpa lite fler molojackor tror jag när det kommer nån bra rea då
    jag har inte shoppat så mkt till barnen, nu när det kommer lite erbjudande så har det slunkit ner nåt lite här o var
    Röd kikkid plyschklänning, röd ns fleece o hoodklänning tex
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15