• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Liljan: Wow vilken fin klänning.. underbart med så långa muddar.. *vill också ha*..

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:41:35 följande:
    Vilken färg tog du? Hon ska försöka hitta matchande ribb i andra färger, just nu hade hon bara rött. Så vi får nog vänta lite på klänningarna...men väntar man på något gott Ja om väntan ska jag väl egentligen inte ens diskuttera med dig
    jag har också mejlat.. vill ha ngt matchande till garnbollarleggings
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:44:29 följande:
    Gräsgrön då kanske?
    Ja kanske.. vet inte riktigt vilken färg jag tycker är snyggast till.. väldigt svårt print att matcha tycker jag..
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Stormis skrev 2009-12-05 22:48:23 följande:
    Alltså jag skickade världens rörigaste mail till stackarn . Vet inte riktigt vad jag vill ha, beror på vad som finns så jag inväntar svar innan jag bestämmer mig helt. Men är intresserad av ett sånt set (men vet inte vilken färg ), sen ev velourbyxor om jag ändå beställer. Sen är JNY's djungeltyg fantastiskt. Å singoallamodellen är superfin så en sån finns på intresselistan med .
    Byxorna med hjärtan på knäna var också ljuvliga

lillronya: Vad har jag missat om din dotter nu?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ingen webbutik som har rea på Molos lila stjärnlinne tro??

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    lillronya skrev 2009-12-05 22:52:47 följande:
    Äh hennes vänner dissar henne för att hon har fått en a-traktor. Ikväll har hon varit ute och kört med grabbarna och haft jätteroligt. Hon har nog aldrig varit iväg en lördagkväll såhär och hon är 15½...JA hon är ju hemma nu sen en timme tillbaks, men ändå...
    Aha.. trist ju men bra att hon haft roligt huvudsaken..

Stormis
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Stormis skrev 2009-12-05 22:58:19 följande:
    Pilutta har en klen rabatt, men ändå:pilutta.jetshop.se/(sidan 11 på Molo tror jag att det var)
    Tack
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ingen som köpts Wiells Filiola inatt? jag slog till med en sommarbodysuit med ankor *nöjd*

Godnatt på er.

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    lillronya skrev 2009-12-06 10:11:55 följande:
    Godmorgon! Shoppas det?
    Jag shoppade från wiells inatt igen.. igår trumpette strumpbyxor och miniature skor, idag sommarbodysuit med ankor
    ♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15