• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:01:46 följande:
    oj vad är det jag ser...flera sjuklingar här. Skickar krya-på-sig-kramar till både skatten och bubbelmamman. Och galet massa snyggt som trillat in i BT senaste dagarna ser jag också. För varje gång någon lägger in en softshell jacka från Molo så blir jag bara mer och mer övertygad om att Alvin verkligen behöver en sån Butte- har du samma kontonummer som du alltid haft? Jag klickade hem snyggaste byxorna på T och tänkte betala dom nu när jag ändå sitter här med bankdosan framför mig men jag får inget mail från tradera
    Ja, jag ångrar lite att jag inte köpte en softshell igår...{#lang_emotions_undecided}
  • FL Lisa
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 20:58:11 följande:
    Oj här händer det grejer! Stackars Bubblan & skatten såklart.... Var till fotografen förra veckan, här kommer resultatet! profoto.blogg.se/
    Vilka härliga bilder! Underbart söta tjejer och jag älskar deras kläder...värsta färgklicken ju. man blir verkligen glad av att se på bilderna...Den där dom båda ligger ner på golvet tyckte jag var helt underbar.
    Bor ni i Gällivare förresten?
  • Duntoffla
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 20:58:11 följande:
    Oj här händer det grejer! Stackars Bubblan & skatten såklart.... Var till fotografen förra veckan, här kommer resultatet! profoto.blogg.se/
    Superfina bilder! Man blir glad av alla färger
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:05:28 följande:
    Ja, jag ångrar lite att jag inte köpte en softshell igår...
    jag hade någon vag tanke på att höra om du skulle köpa åt N och isf be dig köpa en åt A...för det var väl billigare när man köpte 2? Men sen insåg jag att jag ändå inte skulle hinna föra över pengar och du växla innan salgen så då blev det inget.
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:07:17 följande:
    jag hade någon vag tanke på att höra om du skulle köpa åt N och isf be dig köpa en åt A...för det var väl billigare när man köpte 2? Men sen insåg jag att jag ändå inte skulle hinna föra över pengar och du växla innan salgen så då blev det inget.
    Ja, det var 2 för 500 danska. Jag hittade ingen i rätt storlek först men jag tror de tog fram fler sen. Hade iofs inga pengar över ändå. Missade ju Molo-mannen och fick nada rabatt
  • LJ2
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:07:17 följande:
    ja, en för 300, 2 st för 500.. *köpte 2 st själv*
    * 3 underbara busfrön *
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:08:14 följande:
    Ja, det var 2 för 500 danska. Jag hittade ingen i rätt storlek först men jag tror de tog fram fler sen. Hade iofs inga pengar över ändå. Missade ju Molo-mannen och fick nada rabatt
    man får väl köpa från affär istället...dom borde inte vara så galet mycket billigare där.
    Superfin shopping iaf. Prickbyxorna med lång mudd på är jag riktigt avis på.
    Bar du förresten inte hem en djungel t-shirt till N på förra salgen också
  • Busbellan

Åh, är det flera som är dåliga här ser jag

Hoppas både bubblan och skatten mår bättre snart!!

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15