• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:24:21 följande:
    yes. stormis shoppade snygga skidflickslinnet till mig på salgen så då tyckte jag det vore skoj med matchande byxor. Pengar finns på ditt konto nu.
    åhh toppen ju

jag får inga vinnarmail från tradera {#lang_emotions_undecided} två auktioner gick ut ikväll och inget mail hoppas att det dyker upp... tur att den ena vinnaren var du
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • svischan
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:18:31 följande:
    Jag har inte heller packat in allt. Vad sa kompisen om din shopping?
    Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder...

Tur att vi är olika
  • FL Lisa
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 21:18:42 följande:
    Äsch, gick inte att citera rätt.... Jo, känner igen dig så jag vet att du är en fd. Gällivarebo Brukar smygläsa din blogg
    det är skoj med lite fler norrlänningar här inne. Vi får också fixa trådträff någon gång i framtiden..eller fylla en bil till salgen till våren
  • Duntoffla
    svischan skrev 2009-11-08 21:27:16 följande:
    Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder... Tur att vi är olika
    Haha...ja, hon hade nog INTE gillat att vara på salgen då. *knasbollar finns överallt*
  • LA Woman
    svischan skrev 2009-11-08 21:27:16 följande:
    Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder...Tur att vi är olika
    Haha
  • svischan
    Duntoffla skrev 2009-11-08 21:28:32 följande:
    Haha...ja, hon hade nog INTE gillat att vara på salgen då. *knasbollar finns överallt*
    Nä, det är nog inget för henne. Tur att hennes barn är så söta, för de har verkligen hiskeliga kläder
  • Busbellan
    svischan skrev 2009-11-08 21:22:13 följande:
    Det är värre. Jag får inte fram ett enda ljud nu Min man ringde min chef innan och förberedde henne på att jag skulle behöva andra arbetsupgifter imorgon, annars får jag stanna hemma.Jag har inte sagt ett ord på hela dagen, känns sååå konstigt. De vänner vi sov hos i Malmö har en sjuåring som sa: "Elin, jag kommer inte ens ihåg hur din röst låter"Nu är jag livrädd att den aldrig kommer tillbaka igen, att jag får leva stum hela livet! Kände mig så oartig när jag handlade mat innan när jag inte kunde tacka... Men jag är säkert OK igen innan veckan är slut, men det är riktigt jobbigt.Nu har jag fått mina bilder in i datorn, ska bara föra över dem hit till FL.
    Usch stackars dig!!
    Hoppas du kan pratat snart

Ja, nu vill vi se dina bilder!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Lalalong

Hej hopp! Attans så sliten man är fortfarande... helt slut! Har ändå sovit middag en stund också
    Det har i alla fall varit en riktigt lugn dag, vi körde iväg och satte lite ljus och blommor på svärfars grav (han gick bort i våras... första fars-dag utan honom). Alldeles lagom med aktiviteter dagen efter salg med andra ord!!

Försöker få någon ordning på lådan med kläder till bebisen. Hade noll koll vad som fanns där i!! Och ja.. jag har till och med gjort en lista och allt. Ganska skevt fördelat... bland vissa saker. Men ganska lätt att fixa till. Framförallt har jag sjukligt många bodies i 62 men nästan inga i 68. Men det finns det ju tid att fixa. Fick i alla fall lite överblick på vad som behöver handlas och det är suits!! (Och pyjamaser... men det känns som suit kan räknas dit också ). Men shoppingen får ligga vilandes ett par veckor nu till vi vet vad som finns där inne

• ängeln83

Krånglar Tradera för nån mer än mej?
    La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15